Hvad er priserne for en gamle iMac (400/32~
Fra : Carsten

Dato : 28-05-05 11:00

Hejsa,

Er der nogen der ved til hvilken pris man kan sælge en iMac (400/320MB/DVD)
fra 1999. Jeg kender desværre intet til brugte Macs.

Hilsen
Carsten

Fra : Jesper

Dato : 28-05-05 11:19

Carsten <nospam@spam.spam> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der ved til hvilken pris man kan sælge en iMac (400/320MB/DVD)
> fra 1999. Jeg kender desværre intet til brugte Macs.

2000 kr gætter jeg på.

Fra : Steen Larsen

Dato : 28-05-05 11:58

In article <1gx9u6p.yw0y6181uvcwN%spambuster@users.toughguy.net>,
spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote:

> 2000 kr gætter jeg på.

Not. 1.000 måske lidt mere hvis du er tålmodig.

Fra : Jesper

Dato : 28-05-05 12:38

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> Not. 1.000 måske lidt mere hvis du er tålmodig.

Hvis du kigger på priserne på mediamac.dk, så er 2000 ikke helt
urimeligt sat for en 400 MHz model med 320 MB RAM.

Fra : Christian Bech

Dato : 28-05-05 14:32

In article <1gx9xd3.ln8fgl1o7m0oyN%spambuster@users.toughguy.net>,
spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote:

> Hvis du kigger på priserne på mediamac.dk, så er 2000 ikke helt
> urimeligt sat for en 400 MHz model med 320 MB RAM.

Er der nogen der sælger til de priser der er annonceret på Mediamac?

Fra : Jesper

Dato : 28-05-05 14:32

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Er der nogen der sælger til de priser der er annonceret på Mediamac?

Ja det vil jeg stærkt gå ud fra, det er ikke et auktionshus!

Fra : Steen Larsen

Dato : 28-05-05 17:07

In article <1gxa34q.psffsa1n66aacN%spambuster@users.toughguy.net>,
spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote:

> Ja det vil jeg stærkt gå ud fra, det er ikke et auktionshus!

Nej men når man sætter noget til salg med en pris på er man ofte
tilbøjelig til at sætte prisen så højt som muligt. At ting er sat til
salg på mediamac.dk til en pris er langt fra det samme som at varen
handles til denne pris.
Efter Mini er kommet på markedet er der ikke meget plads til høje priser
på ældre maskiner og mac-markedet er kommet mere i alignment med
pris-niveauet for PC - dog ikke helt for der kan man intet få for en
maskine som er mere end 3 år gammel.

Fra : Christian Bech

Dato : 28-05-05 23:23

> Ja det vil jeg stærkt gå ud fra, det er ikke et auktionshus!

Spørgsmålet er om tingene bliver solgt eller folk giver op.

Jeg kan heller ikke se noget problem i at forsøge at forhandle prisen
selv om det ikke er et auktionshus.

Brugtpriserne er i hvert fald oftest uforskammet høje de steder.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-05-05 23:01

> 2000 kr gætter jeg på.

du må ha' spist søm, max 1000.

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 2x300GB Disk, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Per Madsen

Dato : 29-05-05 00:53

> [...]

> Er der nogen der ved til hvilken pris man kan sælge en iMac (400/320MB/DVD)
> fra 1999. Jeg kender desværre intet til brugte Macs.

Du skal ikke gi' en fregne over 1000kr.!!!! Har set dem til 800kr.
adskillige gange, og en enkelt gang endda til 500kr.....

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk