Anbefaling: New Police Story (Jackie Chan)
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 28-05-05 09:27

Hvis andre ligesom jeg, er ved at være lidt træt af Jackie Chans hollywood
film, så tag og smut i den lokale blockbuster og lej "New Police Story", her
er den aldrende Jackie Chan tilbage i storform, og tilmed i en alvorlig
rolle i en meget moderne og rigtig god actionfilm.

New Police Story er ikke verdens bedste film, men det er en af de bedre
action film jeg har set i et godt stykke tid. I sær er der to action scener
der træder ud, en af de første action scener der involverer Jackie og hans
mænds første møde med de unge spil fanatikere, denne scene er faktisk meget
brutal og uhyggelig. Samt en af slut scenerne hvor Jackie Chan får lov at
sparke løs mod en af de unge, der også er ret ferm som kampsports udøver.
Desuden må Lego klart have betalt til denne film, for en del af de sidste
kampe foregår midt i mellem en masse legoklodser og reklame skilte

Men altså god søndags action fra Instruktør Benny Chan og Jackie Chan

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com
....I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off
the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the
Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die. (Batty, Bladerunner)

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Erik

Dato : 28-05-05 15:37

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> [...]
> er den aldrende Jackie Chan tilbage i storform, og tilmed i en alvorlig
> rolle i en meget moderne og rigtig god actionfilm.

Helt enig.
Vildt fede og intense kampscener.
Og hvor er det godt at se Jackie i en ordentlig rolle uden
alt hans typiske klovneri.

--
Erik