Solfilm montering
Fra : Henning Lund

Dato : 28-05-05 07:22

Min søn var ved at prøve at montere solfilm i den bagerste rude i hans
bil i går, det passer perfekt den nederste 2/3 af vinduet, men for oven
vil der blive nogle lange lodrette luftblærer som ikke kan "spartles"
ud, hvad gør han lige der for at få det til at falde til ruden uden
blærer? Nogen staldtips?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-05-05 07:45

Henning Lund skriver:

> [...]
> vil der blive nogle lange lodrette luftblærer som ikke kan "spartles"
> ud, hvad gør han lige der for at få det til at falde til ruden uden

Start aldrig fra bunden og hav masser af sæbevand.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henning Lund

Dato : 28-05-05 08:00

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Start aldrig fra bunden og hav masser af sæbevand.
>
> Klaus

Det sejlede i sæbevand kunne jeg se da de var igang med det, jeg mener
100% at de startede oppefra. Det er noget med at ruden har en sær form
for oven i forhold til det nederste.

Fra : Grev Thomas

Dato : 28-05-05 09:50

start fra oven og så spartel ud til siderne... det gjorde vi på en
hjemmelavet rude som var bøjet foroven lige lodret i bunden. Det virkede
fint

Thomas

Fra : Henning Lund

Dato : 28-05-05 19:18

Jeg takker for svarene og lader dem gå videre

Fra : Henrik Andersen

Dato : 28-05-05 10:30

Start med at læg filmen på ydersiden afruden ,og varm det op med hårtørre
eller lign. Så for du kumningen på ruden, og så er der nemmere at montere.

Med venlig hilsen

Henrik Andersen

Fra : Basil

Dato : 28-05-05 19:58

Henning Lund wrote:
> [...]
> vil der blive nogle lange lodrette luftblærer som ikke kan "spartles"
> ud, hvad gør han lige der for at få det til at falde til ruden uden

Skynd dig at rive lortet ud, så de andre bilister kan se gennem bilen, hvis
der skulle være en fare foran bilen.
På den måde er problemet nemt løst
Kai

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 28-05-05 21:30

Basil wrote:

> Skynd dig at rive lortet ud, så de andre bilister kan se gennem bilen, hvis
> der skulle være en fare foran bilen.

Ja tak :)

Fra : Martin Bak

Dato : 28-05-05 21:41

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja tak :)

Så tyve kan blive friste til at smadre min bil og stjæle mit værktøj? Nejtak
:(

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 08:51

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Så tyve kan blive friste til at smadre min bil og stjæle mit værktøj?
> Nejtak :(
>
> Martin

Hvorfor kører du rundt med værktøj i bilen !, er det en Tysk bil

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Martin Bak

Dato : 29-05-05 09:47

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kører du rundt med værktøj i bilen !, er det en Tysk bil
>

> --
....Fordi jeg er selvstændig tømrer!

Martin

Fra : Q

Dato : 30-05-05 10:03

> [...]
> vil der blive nogle lange lodrette luftblærer som ikke kan "spartles"
> ud, hvad gør han lige der for at få det til at falde til ruden uden

Det bedste tip jeg kan give er at betale dig fra det

De fleste skiltemalere, der laver folieskilte til butikker, biler osv. kan
også montere solfilm..

/peter, som betalte sig fra det..