Et hurtigt spørgsmål
Fra : Kim Jacobsen

Dato : 20-12-00 17:13

Kære gruppe,

Jeg har et spørgsmål vedr. opkøb af varelagre hos konkursramte firmaer.

Nu er det sådan, at jeg aldrig har beskæftiget mig med emnet, men kunne da
godt tænke mig at få fortalt om hvordan man bliver sat i forbindelse med
firmaer som har større mængder varer at sælge eftersom de er gået konkurs.
Jeg er stort set ligeglad med om det er babérskum eller spegepølser..

Er der formidlingsbureauer,- står det i dagspressen, eller hvordan finder
man frem til dem?
Jeg syntes ikke selv at have fundet nogle steder hvor de "reklamerer" med
det.

Jeg er ikke 100% sikker på at jeg har ramt den rigtige gruppe, men måske er
man jo heldig?

Med venlig hilsen,
Kim Jacobsen

Fra : Peter Grauslund Chri~

Dato : 20-12-00 17:25

"Kim Jacobsen" <mail@kimjacobsen.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Er der formidlingsbureauer,- står det i dagspressen, eller hvordan finder
> man frem til dem?

Har ikke hørt om det - men det lyder da som en god ide

> Jeg syntes ikke selv at have fundet nogle steder hvor de "reklamerer" med
> det.

Prøv at kigge i Statstidende. Der offentliggøres alle konkurser og så er det
jo bare at gribe knoglen og ringe til kurator. Kig på
https://www.statstidende.dk/ og gå ind under statstidende - derefte
struktureret søgning - nederst er der en lang række emner - herunder
konkurs.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/