Hvilket Grafikkort
Fra : RepsaC_

Dato : 27-05-05 23:01

Hej
Står og skal have udskiftet mit grafikkort.
Det skal være kanon til spil m.m.
Vil max. ofre 2000 kr på det.
Hvilket kan anbefales.
/Casper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-05-05 00:38

RepsaC_ skrev:

> Hvilket kan anbefales.

AGP eller PCI-E?

Fra : Bo Olesen

Dato : 28-05-05 13:29

> AGP eller PCI-E?
>

> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
> - Look, this is Debian. They don't release things until you have to
> fire rockets at the thing to stop it working

Mon ikke det er AGP, så længe har vi vel heller ikke haft PCI-E.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-05-05 09:46

Bo Olesen skrev:

> Mon ikke det er AGP, så længe har vi vel heller ikke haft PCI-E.

Det kan være et onboard-kort der skal skiftes... Assumption is the
mother of all screwups.

Fra : RepsaC_

Dato : 29-05-05 09:59

> [...]
> Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
> - Look, this is Debian. They don't release things until you have to
AGP skal det være.
/Casper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-05-05 15:07

RepsaC_ skrev:

> Hvilket kan anbefales.

Umiddelbart vil jeg sige nVida GF 6600 GT.