Gør det selv:
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-05-05 21:52

ENJOY!

Gør det selv

Olieskift for kvinder:

1: Kør på værkstedet senest 15.000 km efter sidste olieskift. Drik en kop
kaffe i ventetiden.

2: Efter 15 min. Betaler du og forlader værkstedet med en nyrenoveret bil.

Udgifter:
Olieskift inkl. Kaffe. Kr. 458,00

Olieskift for mænd:

1: Køb olie, oliefilter, pakning og savsmuld.
2: Opdag, at beholderen på tanken med spildeolie er fuld. Grav et hul i
haven i stedet.
3: Åbn en øl og drik den med velbehag.
4. Klods bilen op. Brug først 30 min. Til at lede efter klodserne.
5: I ren frustration - åbn en øl og drik den.
6: Skub oliebakken ind under bilen.
7: Led efter en 17'er nøgle.
8: Opgiv, og brug en svensknøgle.
9: Løsn bundproppen.
10: Bundproppen tabes i oliekarret, mens du får varm olie på hænderne.
11: Rengør det værste svineri.
12: Snup en øl, mens olien løber ud af motoren.
13: Led efter oliefiltertangen.
14: Opgiv. Stik en skruetrækker igennem filteret.
15: Det kræver en øl mere.
16: Naboen dukker op. I tømmer ølkassen.
17: Næste dag, Spildolien graves ned.
18: Kast savsmuld på den olie du spildte i går.
19: Øl ! ? Nåh nej de blev drukket i går.
20: Ned til købmanden for at købe øl.
21: Nyt oliefilter. Husk lidt olie på gevindet.
22: Hæld den første dunk olie på bilen.
23: Husk den manglende bundprop fra punkt 10.
24: Led febrilsk efter proppen.
25: Husk at proppen røg ud med spildolien.
26: Drik en øl.
27: Grav ned til spildolien og find proppen.
28: Forsøg at skrabe den friske olie op under bilen.
29: Nu trænger du til en øl.
30: I forsøget på at spænde bundproppen, glider svensknøglen og knoerne slås
til blods.
31: Hovedet slås i gulvet som reaktion på punkt 30.
32: Hvæs bandeord ( f.eks. "for helvede også" ).
33: Kyl svensknøglen væk for altid.
34: Rens hænder og pande og forbind knoerne.
35: Bid smerten i dig med en øl.
36: Hæld 4 liter frisk olie på motoren.
37: Det må fejres med en øl.
38: Rul bilen ned af klodserne.
39: Du kan lige nå en øl, inden bilen prøvekøres.
4 0: Prøvekørsel.
41: Politiet stopper dig for spritkørsel.
42: Bilen slæbes væk.
43: Stil kaution og hent bilen.

Udgifter:

Dele kr. 450,00
Bøde for promillekørsel kr. 5.500,00
Transportudgifter kr. 1.250,00
Kaution kr. 2.500,00
Øl kr. 230,00

I alt kr. 9.930,00

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-05-05 22:32

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Udgifter:
> Olieskift inkl. Kaffe. Kr. 458,00

Det var dyrt, eller oss er det "guldolie" ;).

> Olieskift for mænd:
>
> 1: Køb olie, oliefilter, pakning og savsmuld.
> 2: Opdag, at beholderen på tanken med spildeolie er fuld.

----SNIP----

Selverkendelse er en go' ting, du har åbenbart ti tommelfingre ;).

Fra : Non-Desperado

Dato : 28-05-05 07:39

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev:

>Det var dyrt, eller oss er det "guldolie" ;).

Slet ikke, hvis du læser det oprindelige indlæg igen, vil du se
at der står en nyrenoveret bil.

Og så er 458 kr. pludselig ikke så dyrt.

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.