Fly billet til Bangkok
Fra : Steen Johansen

Dato : 27-05-05 20:11

Aroflot 4200 kr København med mellemlanding i Moskva 8 timers vente tid og
2 timer på hjem turen
Mvh Steen

Fra : Samsara67

Dato : 27-05-05 21:46

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Aroflot 4200 kr København med mellemlanding i Moskva 8 timers vente tid
> og 2 timer på hjem turen
> Mvh Steen

British Airways kr. 5.889,- incl. 2 overnatninger i Bangkok. København -
Bangkok med mellemlandig i London, 1 time 45 min. ventetid ud og 1 time 25
min. hjem.

Venligst
Samsara

Fra : Christian

Dato : 27-05-05 23:17

"Samsara67" <Snyde@adresse.se> wrote in message
> [...]
> Bangkok med mellemlandig i London, 1 time 45 min. ventetid ud og 1 time 25

og så er der også uden rygende russere på flyet

Fra : Steen Johansen

Dato : 27-05-05 23:53

"Samsara67" <Snyde@adresse.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bangkok med mellemlandig i London, 1 time 45 min. ventetid ud og 1 time 25

Min far kan tæve din far:
British Airways 4 timer længere i luften og 3 timers venten
Aroflot 10 timer alså 3 timer længere og Opera Hotel i Bangkok med 2
overnatninger 240 kr
Sparet på 3 timer 1449kr eller 483 kr skattefrit pr time
Jeg er inde på at Aroflot er OK
Mvh Steen

Fra : Henrik Madsen

Dato : 27-05-05 23:55

On Sat, 28 May 2005 00:52:41 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

> [...]
>overnatninger 240 kr
>Sparet på 3 timer 1449kr eller 483 kr skattefrit pr time

Det eneste man skal være opmærksom på er at hvis man løber ind i deres
supervisor Jeremy Spake så er han altså mest til mænd er jeg sikker på

Henrik

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 28-05-05 00:44

> Jeg er inde på at Aroflot er OK
Jeg er bange for Aeroflot...
Jeg har dog ikke prøvet Aeroflot, men hvis det er i stil med, eller værre
end Balkan Air kan jeg godt slippe lidt ekstra for trygheden hos et dyrere
selskab - kan heller ikke længere få kæresten med op den slags maskiner.

mvh Thomas

Fra : Samsara67

Dato : 28-05-05 00:56

> [...]
> overnatninger 240 kr
> Sparet på 3 timer 1449kr eller 483 kr skattefrit pr time

Ikke blande farmand ind i billedet

På trods af, at jeg er rædselslagen over at skulle tilbringe så mange timer
i et fly, så vil jeg altså hellere bruge 4 timer ekstra i flyet end at
skulle vente 8 timer i en lufthavn - gaaab siger jeg bare.

Med alle de dårlige ting, jeg har hørt om Aroflot, kunne jeg ikke drømme om,
at sætte mig i et af deres fly - men sådan er jo vi jo (heldigvis) så
forskellige.

Venligst
Samsara

Fra : Steen Johansen

Dato : 28-05-05 01:18

> [...]
> om, at sætte mig i et af deres fly - men sådan er jo vi jo (heldigvis) så

Der er løbet meget vand i åen siden. Jeg er inde på at Aroflot er langt
bedre end Englænderne maden var i top sidst jeg var med
bla Dampet laks og sprøde grøndsager og bedre plads til fusserne i deres
kæmpe kabine
og at du hellere vil sidde 4 timer længere på pinden er mig en gåde
Mvh Steen

Fra : Holst

Dato : 28-05-05 09:46

Samsara67 wrote:

> Med alle de dårlige ting, jeg har hørt om Aroflot, kunne jeg ikke drømme om,
> at sætte mig i et af deres fly - men sådan er jo vi jo (heldigvis) så
> forskellige.

Aeroflot er så uheldige, at de efter sigende slæber rundt på et ry fra
sovjettiden, hvor ryet vist nok var ganske fortjent. Men Aeroflot af i
dag er ikke som Aeroflot for tyve år siden. Jeg har ikke selv fløjet med
Aeroflot, men jeg kender andre, som har, og som har været meget
begejstrede for det.

Fra : Df

Dato : 28-05-05 15:14

Dato ?

Fra : Claus

Dato : 28-05-05 16:57

Så er der jo også lige China Airlines Billund/Amsterdam/Bangkok tur/retur
ca. 4550,00 kr. plus skat. En anden ting man skal være opmærksom på er om
der er tale om højsæsson elle ikke. Er det højsæsson (dec/start jan.), så
koster China Airlines ca. 5.500,00 kr. plus skat. Og det er billigt.
Lufthansa koste f.eks. ca. 5.500,00 kr. plus skat uden for højsæsson og ca.
7.800,00 kr. plus skat i højsæsson.

MVH

Claus

Fra : Steen Johansen

Dato : 28-05-05 22:53

"Claus" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> koster China Airlines ca. 5.500,00 kr. plus skat. Og det er billigt.
> Lufthansa koste f.eks. ca. 5.500,00 kr. plus skat uden for højsæsson og

Pt. China Airlines ca. 5.500,00 kr. plus skat i Febauar 2006, men det kan
være der kommer tilbud
Austrian Air 5700 kr inc skat i Febauar 2006
Mvh Steen

Fra : Kim Parolsen

Dato : 29-05-05 22:49

Aroflot og tider , Ja alle vil prøve en gang til den pris , men når de har
ventet i Moskva i 24-32 timer og ikke 4 så går det sjove ligesom af , BA er
ganske udemærket , men foretækker direkte flyvning KBH-BKK til 4998,- med
SAS eller Thai. ( ok prisen er i August september )
Prøv alt andet bare ikke AROFLOP !!!

god tur til Thailand.

Fra : Steen Johansen

Dato : 30-05-05 15:27

"Kim Parolsen" <kimpar@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ganske udemærket , men foretækker direkte flyvning KBH-BKK til 4998,-
> med SAS eller Thai. ( ok prisen er i August september )

Jeg har fløjet med Aroflot 10 gange 1 gang måtte jeg vente 3½ time ekstra
Jeg har fløjet med Lufthansa 3 gange 1 gang fik jeg min kuffert 5 dage
senere 1 gang da jeg skulle til Chicago var der ingen forbindelse så vi fløj
over Seattle med 8 timer i Seattle før vi fløj til Chicago den sidste gang
til Chicago var der 2 timer ekstra i Frankfurt
Balkan Air 4 gange til Bangkok uden problemer
British Air til Bangkok og Bali og begge gange var min kuffert forsinket På
Bali 2 dage og med British Air fra Bangkok fik jeg kufferten leveret med
Taxa hjemme 3 dage senere
British Air til Bangkok 6402 kr
Jeg har købt billet til Thailand i dag 28 jan til 28 feb 2006 AROFLOP !!!
4200 kr (1 måneds billet) at spare 2204 kr er bare lige mig

MvH Sparegrisen Steen
2204 kr = 14458 Bath = gratis hotel i 30 dage inc morgen mad

Fra : BSV

Dato : 30-05-05 10:29

Hvorfor ikke prøve www.ltu.de de har fin service og har de billigste priser
på omkring 500 euro men ok så må man til Düsseldorf men måske en
overvejelse værd.

mvh
bsv

Fra : Sarah Johansen

Dato : 31-05-05 23:00

Hej!
Hvor har du fundet den billet?
Det lyder da rigtig godt, søger netop billetter til Thailand her
til sommer.
På forhånd tak!!

Fra : squizze

Dato : 04-06-05 12:01

Hvor har du fundet den billet?
> Det lyder da rigtig godt, søger netop billetter til Thailand her
> til sommer.
> På forhånd tak!!

Prøv www.flyingoffice.dk jeg har lige været afsted for 4790,. og fløj med
thaiairways københavn - bangkok