tænding
Fra : MSP

Dato : 27-05-05 19:08

hej igen.
hvilke mærker skal en Samurai dm50 stilles på i tændingen?
Jeg er lidt på bar bund med instilling af denne tænding.
Nogen der kan hjælpe mig med dette?

Mogens

Fra : Allan Riise

Dato : 27-05-05 19:29

"MSP" <mogens@s-(fjern)pedersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilke mærker skal en Samurai dm50 stilles på i tændingen?
> Jeg er lidt på bar bund med instilling af denne tænding.

Mener den drejer med uret, så skal den begynde at tænde, læs åbne, ved det
første mærke til venstre.
Drejer den højre om, så er det bare modsat, du kan tjekke ved at vade på
kicken!

--
Allan Riise

Fra : MSP

Dato : 29-05-05 00:20

> [...]
> første mærke til venstre.
> Drejer den højre om, så er det bare modsat, du kan tjekke ved at vade på

Tak for svaret, men nu er det bare sådan at der ikke er nogen platiner på
denne model og derfor lidt svært at sige hvornår de åbner.
Den kører rimeligt, men er svag i optrækket og tror det kan skyldes forkert
tændingsindstilling.

Mogens

Fra : Ramstad

Dato : 26-06-05 12:35

Fra : atagu@gmx.net

Dato : 28-06-05 00:12

Tror ikke det har så meget at gøre med tændingen, da den vist bliver
styret digitalt, med cdi tænding..

Så, jeg kunne mere forstille mig en snavset kaburator/måske en
større studs ville gøre gavn..