opfyldning af aircondition
Fra : hh

Dato : 27-05-05 18:40

Hejsa

I sådan en hede er det surt at aircondition ikke virker :(

Men hvor får jeg det fyldt billigt ?

Jeg kører jævnligt mellem nyborg og viborg, så sig frem hvis i kender et
sted hvor man ikke skal betale en lystbådehavn for at får en opfyldning.

---

Men hvorfor skal det fyldes ? er det normalt man 'efterfylder' det ?
virkede jo fint sidste år, eller skal jeg regne med reservedele ?

(Mercedes 250/124 fra ´95)

/HH

Fra : ena

Dato : 27-05-05 21:08

En fyldning kan jeg klare til rimelige penge (300,-) , men jeg bor i
Ballerup

Det er ikke unormalt at skulle efterfylde efter 5-6 år, der tabes altid lidt
i scraderventilerne mv. men ved større lækager skal man fejlsøge og få det
ordnet.

Fra : hh

Dato : 28-05-05 05:47

ena wrote:
> En fyldning kan jeg klare til rimelige penge (300,-) , men jeg bor i
> Ballerup

Hejsa,

det var jo ikke så galt ;)

vil du kontakte mig på hhandresen (aaaa) gmail prik com

mvh. hh

Fra : Jens

Dato : 28-05-05 06:10

ena <ekk@nomail.com> wrote:

> En fyldning kan jeg klare til rimelige penge (300,-) , men jeg bor i
> Ballerup

Kan Du ikke - evt. i signaturen - antyde, hvad man skal kigge efter i
DeGuleSider.
Ellers bliver Du svær at finde
--

Jens F (min mailadresse er god nok)

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 28-05-05 10:54

"ena" <ekk@nomail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
lidt
> i scraderventilerne mv. men ved større lækager skal man fejlsøge og få det

Du må også gerne smide en mail til mig.

mvh
Bendt

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 28-05-05 11:04

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "ena" <ekk@nomail.com> skrev i en meddelelse

> lidt
>
> Du må også gerne smide en mail til mig.

ups - razz2 snabela post.tele.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 28-05-05 02:21

> [...]
>
> Jeg kører jævnligt mellem nyborg og viborg, så sig frem hvis i kender et
> sted hvor man ikke skal betale en lystbådehavn for at får en opfyldning.

Smut evt. en tur forbi Bo i Ullerslev:
http://www.hannibaldsen.dk/default.asp