|
| FS-1 problem Fra : Anders P |
Dato : 27-05-05 18:04 |
|
Hej NG
Jeg har fået invisteret i en gammel fs1 4g. Meeen der er selvfølgelig
problemer. Den har 16mm indsugning, og karb, std cyl med 3kanaler og
et lidt for stort topstykke (til en 43mm cyl) Har lige skiftet stempel
til et nyt, som jeg dog syntes er lige lille nok. Jeg har så prøvet at
få den i gang. Det lykkedes efter meget kamp, at få den til at køre.
Og den tager fint gas osv, kan dog slet ikke holde tomgang. Men så
snart den skal trække noget, bare det at man trækker koblingen er nok
til at den dør af det! Det er meget forskelligt hvordan jeg skal gøre
for at få den igang, nogle gange med choker, andre uden, og nogle
gange med lufskruen i bund. Jeg er bare sat helt af! Tændingen virker,
og gnister fint...
Hjææælp :( Jeg plejer at køre puch, og har aldrig oplevet noget
lignende (havde også regnet med at der var bøvl med yammerhakkeren)
| |
Allan Riise (27-05-2005)
| Kommentar Fra : Allan Riise |
Dato : 27-05-05 18:15 |
|
"Anders P" <andersbp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:3db58e6e.0505270903.55f48d6d@posting.google.com...
> Hej NG
>
> Jeg har fået invisteret i en gammel fs1 4g. Meeen der er selvfølgelig
> problemer. Den har 16mm indsugning, og karb, std cyl med 3kanaler og
> et lidt for stort topstykke (til en 43mm cyl) Har lige skiftet stempel
> til et nyt, som jeg dog syntes er lige lille nok. Jeg har så prøvet at
> få den i gang. Det lykkedes efter meget kamp, at få den til at køre.
> Og den tager fint gas osv, kan dog slet ikke holde tomgang. Men så
> snart den skal trække noget, bare det at man trækker koblingen er nok
> til at den dør af det! Det er meget forskelligt hvordan jeg skal gøre
> for at få den igang, nogle gange med choker, andre uden, og nogle
> gange med lufskruen i bund. Jeg er bare sat helt af! Tændingen virker,
> og gnister fint...
>
> Hjææælp :( Jeg plejer at køre puch, og har aldrig oplevet noget
> lignende (havde også regnet med at der var bøvl med yammerhakkeren)
Din cylinder er højst sandsynligt blevet honet.
Jeg har stumper liggende, hvor bor du?
--
Allan Riise
| |
Highserver (28-05-2005)
| Kommentar Fra : Highserver |
Dato : 28-05-05 06:55 |
|
Hej
Det kan stadig godt være dine platiner, der lige skal have den fine just.
Hilsen Jakob
Tændingen virker,
>> og gnister fint...
>>
| |
Anders P (28-05-2005)
| Kommentar Fra : Anders P |
Dato : 28-05-05 23:18 |
|
Hej igen.
Nu har jeg nok fundet fejlen. Det var gevindene der var gået i den ene
side af motor blokken, så cylinderen ikke kunne spændes til. Men er
der en god måde at få det til at sidde godt fast på? For har en anden
blok, det er bare irreterende hvis den også går i de gevind.
Jeg bor i midtjylland.
| |
Jon Mørch (29-05-2005)
| Kommentar Fra : Jon Mørch |
Dato : 29-05-05 10:56 |
|
>Det var gevindene der var gået i den ene
> side af motor blokken, så cylinderen ikke kunne spændes til. Men er
> der en god måde at få det til at sidde godt fast på?
T Hansen har (haft?) nogle pindbolte der var 8 mm gevind i den ene ende og
10 i den anden, brugte det jævnligt da jeg kørte maxi....
Så er det bare at bore ud og skære nyt gevind i motorblokken. Det virkede
(og holdt) hver gang i de glade maxi ´90ere.
MVH. Jon Mørch
| |
GK (29-05-2005)
| Kommentar Fra : GK |
Dato : 29-05-05 23:58 |
|
"Jon Mørch" <hangman_3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:429991bc$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> >Det var gevindene der var gået i den ene
> > side af motor blokken, så cylinderen ikke kunne spændes til. Men er
> > der en god måde at få det til at sidde godt fast på?
>
> T Hansen har (haft?) nogle pindbolte der var 8 mm gevind i den ene ende og
> 10 i den anden, brugte det jævnligt da jeg kørte maxi....
> Så er det bare at bore ud og skære nyt gevind i motorblokken. Det virkede
> (og holdt) hver gang i de glade maxi ´90ere.
>
> MVH. Jon Mørch
>
>
passer vist ikke helt med de gevind ganske rigtig 8 i den ene ende ..men
ikke 10 mm i den anden ende .. det er 6 mm gevind ... he he
MVH GK
| |
Jon Mørch (31-05-2005)
| Kommentar Fra : Jon Mørch |
Dato : 31-05-05 04:29 |
|
> passer vist ikke helt med de gevind ganske rigtig 8 i den ene ende ..men
> ikke 10 mm i den anden ende .. det er 6 mm gevind ... he he
>
> MVH GK
Haha nåh ja det er jo som sagt også et par dage siden jeg rodede med skidtet
/Jon
| |
GK (28-05-2005)
| Kommentar Fra : GK |
Dato : 28-05-05 21:01 |
|
"Anders P" <andersbp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:3db58e6e.0505270903.55f48d6d@posting.google.com...
> Hej NG
>
> Jeg har fået invisteret i en gammel fs1 4g. Meeen der er selvfølgelig
> problemer. Den har 16mm indsugning, og karb, std cyl med 3kanaler og
> et lidt for stort topstykke (til en 43mm cyl) Har lige skiftet stempel
> til et nyt, som jeg dog syntes er lige lille nok. Jeg har så prøvet at
> få den i gang. Det lykkedes efter meget kamp, at få den til at køre.
> Og den tager fint gas osv, kan dog slet ikke holde tomgang. Men så
> snart den skal trække noget, bare det at man trækker koblingen er nok
> til at den dør af det! Det er meget forskelligt hvordan jeg skal gøre
> for at få den igang, nogle gange med choker, andre uden, og nogle
> gange med lufskruen i bund. Jeg er bare sat helt af! Tændingen virker,
> og gnister fint...
>
> Hjææælp :( Jeg plejer at køre puch, og har aldrig oplevet noget
> lignende (havde også regnet med at der var bøvl med yammerhakkeren)
hej for det første skal du være sikker på at det stempel passer . det vil
sige at stemplet skal ligge 0,05 mm under cylinder boringen og boringen
skal være pæn og uden ridser og mærker .. stemplet skal du måle forneden
ikke i toppen .. cylinderen er lidt svære at måle hvis du ikke har en
trepunkts micrometer-skrue men en skydelære kan da godt bruges men du kan jo
kun måle den i toppen og i bunden .. når du har det 100% i orden og sørget
for at alle pakninger er ok så er der karburatoren og membraner der skal
være 100% i orden samt at tændingen står rigtig ,,
krumtappen og lejer skal være uden slør + simmeringe skal være tætte
ellers går det jo ud over underkompritionen
chek lige de ting så er du nået langt ..og efter det du beskriver tyder det
på falsk luft ..for lille stempel ,,, karburator ikke i orden ...
simmeringe/lejer ....
MvhGK
| |
Anders P (29-05-2005)
| Kommentar Fra : Anders P |
Dato : 29-05-05 17:58 |
|
> hej for det første skal du være sikker på at det stempel passer . det vil
> sige at stemplet skal ligge 0,05 mm under cylinder boringen og boringen
> skal være pæn og uden ridser og mærker .. stemplet skal du måle forneden
> ikke i toppen .. cylinderen er lidt svære at måle hvis du ikke har en
> trepunkts micrometer-skrue men en skydelære kan da godt bruges men du kan jo
> kun måle den i toppen og i bunden .. når du har det 100% i orden og sørget
> for at alle pakninger er ok så er der karburatoren og membraner der skal
> være 100% i orden samt at tændingen står rigtig ,,
> krumtappen og lejer skal være uden slør + simmeringe skal være tætte
> ellers går det jo ud over underkompritionen
> chek lige de ting så er du nået langt ..og efter det du beskriver tyder det
> på falsk luft ..for lille stempel ,,, karburator ikke i orden ...
> simmeringe/lejer ....
>
> MvhGK
Nu er jeg kommet videre.. Jeg har skiftet den motor side hvor
gevindene var væk, og monteret en anden. Jeg har samlet det hele med
flydende pakning. Nu er der så nogen lunde kompression på. Men den vil
bare ikke starte. Den kan godt lige slå et par omgange ved egen hjælp
og så dør den, lige meget hvad jeg gør med gas håndtaget. Jeg har
tjekket membran og det skulle være tæt. Tændrøret bliver vådt og
tændingen virker. Der er rigtig platin afstand..
Hjææælp :(
Evt nogen der har en komplet motor der er i køreklar stand?
| |
Allan Riise (29-05-2005)
| Kommentar Fra : Allan Riise |
Dato : 29-05-05 18:50 |
|
"Anders P" <andersbp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:3db58e6e.0505290858.4a218a50@posting.google.com...
>> hej for det første skal du være sikker på at det stempel passer . det vil
>> sige at stemplet skal ligge 0,05 mm under cylinder boringen og boringen
>> skal være pæn og uden ridser og mærker .. stemplet skal du måle forneden
>> ikke i toppen .. cylinderen er lidt svære at måle hvis du ikke har en
>> trepunkts micrometer-skrue men en skydelære kan da godt bruges men du kan
>> jo
>> kun måle den i toppen og i bunden .. når du har det 100% i orden og
>> sørget
>> for at alle pakninger er ok så er der karburatoren og membraner der skal
>> være 100% i orden samt at tændingen står rigtig ,,
>> krumtappen og lejer skal være uden slør + simmeringe skal være tætte
>> ellers går det jo ud over underkompritionen
>> chek lige de ting så er du nået langt ..og efter det du beskriver tyder
>> det
>> på falsk luft ..for lille stempel ,,, karburator ikke i orden ...
>> simmeringe/lejer ....
>>
>> MvhGK
>
> Nu er jeg kommet videre.. Jeg har skiftet den motor side hvor
> gevindene var væk, og monteret en anden. Jeg har samlet det hele med
> flydende pakning. Nu er der så nogen lunde kompression på. Men den vil
> bare ikke starte. Den kan godt lige slå et par omgange ved egen hjælp
> og så dør den, lige meget hvad jeg gør med gas håndtaget. Jeg har
> tjekket membran og det skulle være tæt. Tændrøret bliver vådt og
> tændingen virker. Der er rigtig platin afstand..
>
> Hjææælp :(
>
> Evt nogen der har en komplet motor der er i køreklar stand?
Står tændingen rigtigt?
Den skal stå 1.8mm BTDC (før top), atså skal dine platiner begynde at åbne
når stemplet er 1.8 mm fra Top.
Har du en skydelære er det meget nemt at indst. du lader den nederste "pind"
på læren gå ned i tændrørshullet, sørger for at stemplet er i top, tager det
op, og sætter læren 1.8mm længere fra hinanden, drejer forsigtigt på
svinghjulet, indtil stemplet lige rammer "pinden", og præcis der skal dine
platiner begynde at åbne...
Alternativt kan du bruge en skruetrækker på samme måde, der sætter du en
tynd streg når stemplet er i top, laver en anden streg 1.8mm længere nede,
og følger samme fremgangsmåde, som tidligere beskrevet!
--
Allan Riise
| |
Highserver (29-05-2005)
| Kommentar Fra : Highserver |
Dato : 29-05-05 19:11 |
|
> Står tændingen rigtigt?
>
> Allan Riise
>
Hej
På en yamaha 4-gear er tændningstidspunktet fast og man kan kun stille
platinerne
Jeg bruger en grundstilling som er 0,30 - 0,35 og luftskruen 1½ omgang ud,
men det er forskelligt fra yam til yam
nogen skal have platinerne 0,30 andre 0,40 og en måske på øjemål....
Hilsen Jakob.
| |
Allan Riise (29-05-2005)
| Kommentar Fra : Allan Riise |
Dato : 29-05-05 19:37 |
|
"Highserver" <jakob.stahl.FJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:429a05c7$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Står tændingen rigtigt?
>>
>> Allan Riise
>>
>
> Hej
>
> På en yamaha 4-gear er tændningstidspunktet fast og man kan kun stille
> platinerne
> Jeg bruger en grundstilling som er 0,30 - 0,35 og luftskruen 1½ omgang ud,
> men det er forskelligt fra yam til yam
> nogen skal have platinerne 0,30 andre 0,40 og en måske på øjemål....
> Hilsen Jakob.
Du tager fejl, og det er da forståeligt, da man jo ikke kan dreje
ankerpladen, men.....
Det er præcis omvendt, man kan ikke stille platinafstanden, uden at man
fjerner tændingspunktet.
Der indstilles efter BTDC metoden, afskrevet efter Yamahas egen
servicemanual, kun udleveret til aut. knallertservice forr.
Alternativt så er der to mærker på svinghjulet, og når man drejer det, med
uret, så skal platinerne starte med at åbne ved det første mærke, men det er
en rimelig grov justering.
Det du har ret i er, at 1.8mm BTDC svarer til at platinerne, fra ny af, står
på .35mm - min. tilladte er .30mm - max. er .40mm.
Ligesom de 1.8mm før top, svarer til normal indstilling - min. tilladte er
1.65mm - max. tilladte er 1.95mm
--
Allan Riise>
| |
Allan Riise (29-05-2005)
| Kommentar Fra : Allan Riise |
Dato : 29-05-05 20:12 |
|
"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:429a0af7$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>
> "Highserver" <jakob.stahl.FJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:429a05c7$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>>> Står tændingen rigtigt?
>>>
>>> Allan Riise
>>>
>>
>> Hej
>>
>> På en yamaha 4-gear er tændningstidspunktet fast og man kan kun stille
>> platinerne
>> Jeg bruger en grundstilling som er 0,30 - 0,35 og luftskruen 1½ omgang
>> ud, men det er forskelligt fra yam til yam
>
>
>
>> nogen skal have platinerne 0,30 andre 0,40 og en måske på øjemål....
>> Hilsen Jakob.
>
> Du tager fejl, og det er da forståeligt, da man jo ikke kan dreje
> ankerpladen, men.....
>
> Det er præcis omvendt, man kan ikke stille platinafstanden, uden at man
> fjerner tændingspunktet.
> Der indstilles efter BTDC metoden, afskrevet efter Yamahas egen
> servicemanual, kun udleveret til aut. knallertservice forr.
> Alternativt så er der to mærker på svinghjulet, og når man drejer det, med
> uret, så skal platinerne starte med at åbne ved det første mærke, men det
> er en rimelig grov justering.
>
> Det du har ret i er, at 1.8mm BTDC svarer til at platinerne, fra ny af,
> står på .35mm - min. tilladte er .30mm - max. er .40mm.
> Ligesom de 1.8mm før top, svarer til normal indstilling - min. tilladte er
> 1.65mm - max. tilladte er 1.95mm
>
> --
Afsnit fra servicemanualen lagt i dk.binaer.motor
--
Allan Riise
| |
Highserver (30-05-2005)
| Kommentar Fra : Highserver |
Dato : 30-05-05 05:27 |
|
Hej Allan
Ja, jeg mener jo det samme som dig, jeg udtrykker mig bare på en anden måde.
Hilsen Jakob.
| |
Allan Riise (30-05-2005)
| Kommentar Fra : Allan Riise |
Dato : 30-05-05 06:45 |
|
"Highserver" <jakob.stahl.FJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:429a9604$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej Allan
>
> Ja, jeg mener jo det samme som dig, jeg udtrykker mig bare på en anden
> måde.
Det må jeg sige ja til, eftersom Du skrev at man ikke kunne indstille
Tændingstidspunktet
--
Allan Riise
| |
Anders P (30-05-2005)
| Kommentar Fra : Anders P |
Dato : 30-05-05 15:33 |
|
"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message news:<429aa845$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> "Highserver" <jakob.stahl.FJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:429a9604$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Hej Allan
> >
> > Ja, jeg mener jo det samme som dig, jeg udtrykker mig bare på en anden
> > måde.
>
> Det må jeg sige ja til, eftersom Du skrev at man ikke kunne indstille
> Tændingstidspunktet
Tja, i ka jo bare snakke :)
Men den tænding volder stadig kvaler.. Jeg har rodet med platin
afstanden, og nogle gange er det nok til at den næsten kan holde sig i
gang. Jeg kan bare ikke få den til at blive ved med at køre! Jeg er
godt nok på bar bund, syntes yamaha er noget pis lige for tiden
Hvad vil i mene?
Lige et spg til platin justering. Jeg kan altså ikke komme til med
skruetrækkeren, når stemplet er helt i top! Hvordan stiller man på den
helt korekte måde afstanden?
| |
Allan Riise (30-05-2005)
| Kommentar Fra : Allan Riise |
Dato : 30-05-05 15:52 |
|
"Anders P" <andersbp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:3db58e6e.0505300632.6d19015c@posting.google.com...
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> news:<429aa845$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
>> "Highserver" <jakob.stahl.FJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>> news:429a9604$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> > Hej Allan
>> >
>> > Ja, jeg mener jo det samme som dig, jeg udtrykker mig bare på en anden
>> > måde.
>>
>> Det må jeg sige ja til, eftersom Du skrev at man ikke kunne indstille
>> Tændingstidspunktet
>
> Tja, i ka jo bare snakke :)
>
> Men den tænding volder stadig kvaler.. Jeg har rodet med platin
> afstanden, og nogle gange er det nok til at den næsten kan holde sig i
> gang. Jeg kan bare ikke få den til at blive ved med at køre! Jeg er
> godt nok på bar bund, syntes yamaha er noget pis lige for tiden
> Hvad vil i mene?
>
> Lige et spg til platin justering. Jeg kan altså ikke komme til med
> skruetrækkeren, når stemplet er helt i top! Hvordan stiller man på den
> helt korekte måde afstanden?
news:4299fd97$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
Det står jo der, Anders!!
Hvor bor du henne?
--
Allan Riise
| |
Anders P (30-05-2005)
| Kommentar Fra : Anders P |
Dato : 30-05-05 22:20 |
|
"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message news:<429b2797$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> "Anders P" <andersbp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3db58e6e.0505300632.6d19015c@posting.google.com...
> > "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> > news:<429aa845$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> >> "Highserver" <jakob.stahl.FJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> >> news:429a9604$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >> > Hej Allan
> >> >
> >> > Ja, jeg mener jo det samme som dig, jeg udtrykker mig bare på en anden
> >> > måde.
> >>
> >> Det må jeg sige ja til, eftersom Du skrev at man ikke kunne indstille
> >> Tændingstidspunktet
> >
> > Tja, i ka jo bare snakke :)
> >
> > Men den tænding volder stadig kvaler.. Jeg har rodet med platin
> > afstanden, og nogle gange er det nok til at den næsten kan holde sig i
> > gang. Jeg kan bare ikke få den til at blive ved med at køre! Jeg er
> > godt nok på bar bund, syntes yamaha er noget pis lige for tiden
> > Hvad vil i mene?
> >
> > Lige et spg til platin justering. Jeg kan altså ikke komme til med
> > skruetrækkeren, når stemplet er helt i top! Hvordan stiller man på den
> > helt korekte måde afstanden?
>
> news:4299fd97$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
> Det står jo der, Anders!!
>
> Hvor bor du henne?
Jeps, men jeg kan ikke komme ind i den gruppe.. ?
Jeg bor i midtjylland, mellem Ikast og Silkeborg
| |
Anders P (30-05-2005)
| Kommentar Fra : Anders P |
Dato : 30-05-05 22:32 |
|
Hov, nu kunne jeg se linket. Ja jeg har læst dette, men det har
desværre ikke hjulpet så meget. Jeg ved ikke hvordan jeg skal sætte
svinghjulet, når de platiner skal justeres. For det kan jeg da ikke
komme til når det er så tæt på top. Anyways, jeg har sat spillerummet
mellem platiner til 0.35 ved fuld åbning. Og den gnister lystigt. Men
den vil stadig ikke igang! Den kan godt lige starte når jeg træder
kickstarten, eller dvs den laver 3-5 tændinger. Og så dør den!
Tændrøret er stadig vådt. Men kan det så være karburatoren? evt for
stor dyse? For jeg syntes det er meget vådt.
Hvilken dyse størrelse vil i mene er ca størrelse, når den skal fodre
en 2kanal cylinder? Det er en 16mm Mikuni.
| |
Highserver (31-05-2005)
| Kommentar Fra : Highserver |
Dato : 31-05-05 05:20 |
|
Hvis den siger "piv" i udst. så står dine platiner stadig ikke rigtigt
eller det kan også være en ledning bag ankerpladen(eller et andet sted) som
sidder i klemme og derfor giver en svag stel
det giver en bankende motorgang de par gange den tænder.
Dyse 130 - 150
Hilsen Jakob.
"Anders P" <andersbp@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:3db58e6e.0505301331.73ad6b9e@posting.google.com...
> Hov, nu kunne jeg se linket. Ja jeg har læst dette, men det har
> desværre ikke hjulpet så meget. Jeg ved ikke hvordan jeg skal sætte
> svinghjulet, når de platiner skal justeres. For det kan jeg da ikke
> komme til når det er så tæt på top. Anyways, jeg har sat spillerummet
> mellem platiner til 0.35 ved fuld åbning. Og den gnister lystigt. Men
> den vil stadig ikke igang! Den kan godt lige starte når jeg træder
> kickstarten, eller dvs den laver 3-5 tændinger. Og så dør den!
> Tændrøret er stadig vådt. Men kan det så være karburatoren? evt for
> stor dyse? For jeg syntes det er meget vådt.
>
> Hvilken dyse størrelse vil i mene er ca størrelse, når den skal fodre
> en 2kanal cylinder? Det er en 16mm Mikuni.
| |
Anders P (31-05-2005)
| Kommentar Fra : Anders P |
Dato : 31-05-05 18:15 |
|
"Highserver" <jakob.stahl.FJERN@tdcadsl.dk> wrote in message news:<429be60d$0$668$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Hvis den siger "piv" i udst. så står dine platiner stadig ikke rigtigt
> eller det kan også være en ledning bag ankerpladen(eller et andet sted) som
> sidder i klemme og derfor giver en svag stel
> det giver en bankende motorgang de par gange den tænder.
>
> Dyse 130 - 150
>
> Hilsen Jakob.
>
Nu har jeg gået det du har beskrevet igennem. Ledninger er isoleret,
og ledningerne sat bedre sammen. Jeg har også skiftet tændrørshætte.
Der er fin gnist, stor og kommer jævnt. Men den vil stadig ikke igang.
Stadig, den prøver, men kommer aldrig længere. Det ændres lidt efter
hvordan platinerne står, men aldrig så meget at den er gået i gang!
Er tændingen virkelig så sart? For de andre maskiner jeg har stillet
på (maxi, monza) har jeg bare med et ca mål fået til at starte. De gik
ikke perfekt før det blev justeret, men kunne altid starte.
Men kom til at kigge på dyse. Der sidder en 190 i! Kan den store dyse
være årsagen, eller mener i stadig det er den ¤&(@* tænding?
| |
Highserver (31-05-2005)
| Kommentar Fra : Highserver |
Dato : 31-05-05 18:39 |
|
Hej Anders
Som jeg skrev tidligere men jeg vil ikke udelukke den kan køre med 190 i
>> Dyse 130 - 150
>>
>> Hilsen Jakob.
| |
|
|