Hjemmearbejde
Fra : uffehansen@sol.dk

Dato : 19-12-00 03:34

Hjemmearbejde med god indtægt tilbydes. Mere info på
http://www.uffehansen.subnet.dk/frame.htm

Fra : Lars Overgaard

Dato : 19-12-00 09:23

<uffehansen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hjemmearbejde med god indtægt tilbydes. Mere info på
> http://www.uffehansen.subnet.dk/frame.htm

Så længe den eneste tilgængelige oplysning er, at man kan tjene en bunke
penge, så vil jeg betragte dette som hamrende useriøst.
Tag dog for pokker at respektere folks intelligens og fortæl, hvad det
er for et projekt, du vil have folk til at arbejde med.

/Lars.

Fra : Frank

Dato : 19-12-00 11:16

Af ren og skær nysgerrighed "bestilte" jeg en e-mail fra websitet, bare for
at se, hvad det helt nøjagtigt var. Jeg har nu fået to e-mails derfra, og
jeg har stadig ikke fået mere at vide, end at det er en nogen kurser, man
skal sælge, men ikke hvad det er for nogen kurser.
Det virker underligt at det skulle være nødvedigt at pakke det SÅ meget
ind..... Hvorfor ikke bare spytte ud?

Se i øvrigt følgende, som jeg først fik i den anden mail:
1.. Vi giver dig salgsrettighederne til et kursus/oplæringsprogram som
sælger utrolig godt, og som giver dig en indtægt på kr. 740,- fra hver af
dine kunder hver måned i et år.
2.. Vi giver dig al markedsinformation og kundskab du skal bruge for at
køre dette program i et år.
3.. Vi hjælper dig vederlagsfrit i 30 dage til at starte din forretning
op, så du selv kan beslutte om du er i stand til at tjene tilstrækkeligt til
at fortsætte programmet. Din omkostning efter 30 dage er kr. 740,- pr. måned
i et år. Det samme som 1 af dine klienter betaler til dig.
4.. Du behøver kun at sælge programmet til 1 person for at dække dine
udgifter, og programmet har tjent sig ind. Derefter beholder du 100 % af kr.
740,- som du modtager fra dine klienter hver måned.
5.. Vi vil vise dig hvordan du får 10 personer til at købe programmet den
første måned, og give dig en indtægt på kr. 7.400,- hver måned efter din
første 30 dages prøveperiode !
6.. Vi vil vise dig hvordan du opsætter din egen webside.
7.. Vi har valgt at køre kurset på engelsk fordi markedet er
internationalt. Alle instruktioner er på dansk.

--
Med venlig hilsen/With regards

Frank Johansen
Key Account Manager

Human Zoo A/S - www.humanzoo.net
Vesteraa 13, 3rd. floor - DK-9000 Aalborg
Phone (+45) 98 16 0001 Fax (+45) 98 16 3572 Mobile (+45) 28 405576

Fra : Pia

Dato : 19-12-00 14:16

Det lyder som et godt gammeldags kædebrev....

Pia

Fra : rossen

Dato : 19-12-00 14:44

Lyder??????
er der noget i den tekst der lyder seriøst

--
GruB Best regards
Flemming R

www.job4u2.dk
action without a vision is waste off time
a vision without action is a dream
action and vision together gives result

Fra : Blab

Dato : 20-12-00 01:04

"Pia" <cantering@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Det lyder som et godt gammeldags kædebrev....

Pia

[SNIP fra Uffes hjemmeside]
Dette er ikke et kædebrev, pyramidespil, MLM eller noget som ligner de andre
gode "forretninger" og tilbud, der kommer væltende ind i din Mailbox.

[UNSNIP]

Du tager helt åbenlyst fejl :)

/Kyndsberg

Fra : Lars Overgaard

Dato : 19-12-00 14:52

"Frank" <johansen@humanzoo.net> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> skal sælge, men ikke hvad det er for nogen kurser.

[snip en masse]

Nu ville det så være på sin plads med en kommentar fra Uffe.....

/Lars

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 20-12-00 21:13

On Tue, 19 Dec 2000 02:34:18 GMT, uffehansen@sol.dk wrote in dk.erhverv
<3a3ec91a.24790660@news.worldonline.dk>:

>Hjemmearbejde med god indtægt tilbydes. Mere info på

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen