Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
afinstalering af gammelt grafikkort
Fra : Peter Hansson og Mar~

Dato : 27-05-05 12:56

Hej

Jeg har lige instaleret et nyt grafikkort (ati geforce ti4200 se 128mb) i
min pc men synes at den er blevet lidt underlig , kan det skyldes at der
stadig ligger noget gemt fra den forrige kort jeg havde(NVIDIA GEFORCE 2 64
MB) OG FINDES DER ET PROGRAM DER KAN GÅ IND OG SLETTE ALR DET GAMLE
?????????
mvh peter

Fra : LL

Dato : 27-05-05 13:35

"Peter Hansson og Marianne Thomsen" <phanson@hafnet.dk> skrev i en
meddelelse news:42970ada$0$7754$d40e179e@nntp06.dk.telia.net...
> Hej
>
> Jeg har lige instaleret et nyt grafikkort (ati geforce ti4200 se 128mb)

ATI GeForce???

Lenn Lauridsen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-05-05 15:06

Peter Hansson og Marianne Thomsen skrev:

> Jeg har lige instaleret et nyt grafikkort (ati geforce ti4200 se

Det er nVidia der laver Geforce-GPU'erne.

> skyldes at der stadig ligger noget gemt fra den forrige kort jeg
> havde(NVIDIA GEFORCE 2 64 MB) OG FINDES DER ET PROGRAM DER KAN GÅ
> IND OG SLETTE ALR DET GAMLE ?????????

Lad venligst være med at råbe!

Der er ingen grund til at afinstallere drivere, når man holder sig
indenfor samme GF'erne. Driveren kan håndtere dem alle - du skal blot
reinstallere driveren.

Fra : Gnistn

Dato : 28-05-05 06:42

www.drivercleaner.net

--
The "genius" who designed the fragile SATA connectors,
deserves a good spanking!