Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigt digitalkamera
Fra : David Trasbo

Dato : 27-05-05 12:40

Hej dk.fritid.foto.

Jeg søger et billigt og godt digitalt kamera.

Det skal have en skærm på mindst 1,5".

Det skal også have indbygget flash, og en hel del indbygget hukommelse.

Det må også gerne have forskellige funktioner som sport, nat og lign.

Det må også gerne have både digital og optisk zoom.

Kameraet må ikke være af ukendte mærker, som ikke har eksisteret særlig
længe.

Foretrukne mærker: Canon, Kodak, Olympus osv.

Prisen må gerne ligge et sted i mellem 1000 kr. og 1500 kr.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet bruger. Læs http://usenet.dk/netikette.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 27-05-05 12:46

David Trasbo wrote:
> [...]
> længe.
>
> Foretrukne mærker: Canon, Kodak, Olympus osv.
>
> Prisen må gerne ligge et sted i mellem 1000 kr. og 1500 kr.

Har du overvejet om dine krav og dit prisleje er realisktisk? Lav en
søgning på edbpriser.dk, så kan du se hvad du kan få for 1500kr.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Jakob

Dato : 27-05-05 13:12

In article <429706ff$0$79462$14726298@news.sunsite.dk>, datra@mail.dk
says...

> Prisen må gerne ligge et sted i mellem 1000 kr. og 1500 kr.
>
> Håber der er nogle der kan hjælpe.

Det må være banken :0), nej som thomas siger så er budgettet nok lige i
underkanten. Du vil altså få mere kamera hvis det er 1500 til 2000 kr
istedet.

Noget der er lidt over dit budget men ikke så meget er

http://www7.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=339025

Det er en ældre casio model men opfylder vist dine krav, bortset fra
pris og så skal du altså have lagermedie til alle kameraer du køber. Du
kan som sagt spare lidt ved at handle i tyskland, men når prisen skal
være inklussive lagermedie så rækker 1000 kr altså ikke.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 27-05-05 19:37

"David Trasbo" skrev
> [...]
> længe.
> Foretrukne mærker: Canon, Kodak, Olympus osv.
> Prisen må gerne ligge et sted i mellem 1000 kr. og 1500 kr.

Canon PowerShot A400 (Himmelblå)
1054 kr
1.5 tomme" LCD-skærm

Indbygget blitz
16 MB SD hukommelseskort
Zoomobjektiv / 2.2 x Optisk Zoom / F/3.8
macro close-up function lets you focus on objects as little as 5cm away
A special scene mode gives access to 8 clever presets for excellent results in
tricky conditions: Portrait, Night Scene, Foliage, Snow, Beach, Fireworks,
Underwater, and Indoor

mvh
Thorkild Dalsgaard

begin 666 Top10_linie10x1.gif
&C"-R40`[
`
end

Fra : David Trasbo

Dato : 27-05-05 20:03

> [...]
results in
> tricky conditions: Portrait, Night Scene, Foliage, Snow, Beach, Fireworks,

Tak for tippet! Men jeg tror alligevel jeg tager den i sølvgrå... (-;