Et gebyr uden varsel
Fra : Nielsen

Dato : 27-05-05 11:23

Hej NG

Kan et webhotel puldselig tillade sig og uden skriftlig varsel om ændringer
i betalingsbetingelser?

Kan de ændre deres regninger således, der nu også kommer gebyr for
udsendelse af girokort på regningen.

Tidligere har dette webhotel ikke benyttet sig af den praksis.

Ved spm skrevet direkte til webhotellet svarer de:
Det koster at udsende girokort. Jeg kan bare undlade at betale. Og
onlinebetalingsfunktionen ændrer ikke på gebyret.
(Webhotellet tilbyder online betaling på deres sites med et smart
faktureringssystem.)

Jeg vil gerne betale gebyret - det skal bare gå rigtig til og være "fair".

Derfor vil jeg gerne høre juristerne om deres mening.

Vh Nielsen

Fra : MAndersen

Dato : 27-05-05 17:04

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil gerne betale gebyret - det skal bare gå rigtig til og være "fair".
>
> Derfor vil jeg gerne høre juristerne om deres mening.

Det er tilladt, men det gør så også, at du kan opsige aftalen, hvis du ikke
accepterer.

MAndersen