Lift til at vende bil om på siden?
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 09:49

Hejsa Alle

Jeg kan ikke finde den på web nogle steder...

kan kun finde 123lift.dk smart, men lidt dyrt..

Er der en der har link til den anden model ??

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 10:30

fandt: http://www.autovip.dk/

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 10:32

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

| fandt: http://www.autovip.dk/

Vær forsigtig, den er lidt tricky. Fx. skal bilen drænes for ALT som hedder
væsker, incl. batteriet ;).

Fra : Thomas

Dato : 27-05-05 10:38

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Vær forsigtig, den er lidt tricky. Fx. skal bilen drænes for ALT som
> hedder
> væsker, incl. batteriet ;).

Jo men det sker jo helt af sig selv, og så kommer der kun lige det ud der
behøves. Hvis han dræner først, risikere han jo at dræne mere end nødvendig

Troede slet ikke de fandtes mere. Kan huske at Harald Nyborg, havde sådanne
nogle for årtier siden. Jeg ved nu ikke om jeg ville føle mig helt sikker
at stå ved siden af......

Mvh

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-05-05 10:48

Juel skriver:

> fandt: http://www.autovip.dk/

Hvordan er det lige at man får løftet bilen ½ meter i vejret på alle 4
hjul og får monteret autovip ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-05-05 11:19

Hej!

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Juel skriver:

> Hvordan er det lige at man får løftet bilen ½ meter i vejret på alle 4
> hjul og får monteret autovip ?

Ikke sådan

Du kører bilen op på den - mens den er lagt fladt på jorden - og hæver bilen i
hhv. for- og bagende med en værkstedsdonkraft hvorpå man slår "benene" ud på
anordningen. Vupti :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens

Dato : 27-05-05 20:34

On Fri, 27 May 2005 12:18:38 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> Vupti

Een af mine bekendte har een, og den virker fortrinligt.
Den anvendes både til Alfa og Jaguar uden problemer...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-05-05 11:02

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message
> fandt: http://www.autovip.dk/

Til de priser kan man vel næsten købe en brugt 2 søjlet Stenhøj lift ?

--
mvh / regards

Christian