Pioneeranlæg, hvor!?
Fra : BDF

Dato : 27-05-05 09:24

Hejza Gutter
Står og vil købe nyt anlæg og helst Pioneer

Vil gerne spare penge, derfor havde jeg tænkt mig at købe det i Tyskland
eller et lign. sted hvor anlæg generelt er billigere...
Kender i en tysk butik nær grænsen som kan hjælpe mig, eller måske en tysk
hjemmeside hvor jeg kan bestille fra?

M.v.h. RObert

Fra : TS

Dato : 27-05-05 11:43

Hejsa

Jeg har selv købt en pioneer radio xxx4700 til 110 euro - herhjemme kostede
den 1700
Prøv digitalo.de
eller preisuchmaschine.de

/TS

Fra : Ronnie

Dato : 27-05-05 19:38

"BDF" <xxx@xxx.xx> wrote in

> [...]
> Kender i en tysk butik nær grænsen som kan hjælpe mig, eller måske en
> tysk hjemmeside hvor jeg kan bestille fra?

Hej Robert

Jeg har handlet her et par gange, uden problemer(pc-udstyr):

https://www.technikdirekt.de/main/page.xp

De har også Pionere auto radio'er

Ved ikke om det er billigt, men generelt er de billige

Mvh Ronnie

Fra : Brian M

Dato : 27-05-05 23:38

"BDF" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:<4296d923$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk>...
> Hejza Gutter
> Står og vil købe nyt anlæg og helst Pioneer
>
> Vil gerne spare penge, derfor havde jeg tænkt mig at købe det i Tyskland
> eller et lign. sted hvor anlæg generelt er billigere...

Hvis det ikke absolut skal være tysk er der også www.abc-electronic.dk
, de har meget Pioneer og er absolut ok at handle med. Priserne er
vist også rigtigt fornuftige....

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 29-05-05 12:00

On 27 May 2005 15:37:39 -0700, brianbmortensen@yahoo.dk (Brian M)
wrote:

>Hvis det ikke absolut skal være tysk er der også www.abc-electronic.dk
>, de har meget Pioneer og er absolut ok at handle med. Priserne er
>vist også rigtigt fornuftige....

Ulempen er bare, at mails ikke bliver besvaret... eller måske det kun
er mine.

/Jesper

Fra : Brian M

Dato : 29-05-05 21:41

Jesper Juul-Mortensen <na@na.invalid> wrote in message news:<mujom2-nop.ln1@news.frostbyte.dk>...

> Ulempen er bare, at mails ikke bliver besvaret... eller måske det kun
> er mine.
>
> /Jesper

De par gange jeg har handlet der var der ingen problemer med
informationen. tværtimod var de (Uffe) super til både at ringe og
maile, da der var lidt ekstra leveringstid på en af tingene og spørge
om jeg ville droppe bestillingen eller vente de 14 dage det ville
tage.

Jeg har altid kun set firmaet positivt omtalt rundt omkring. Prøv
ellers at ringe istedet, han er flink at snakke med.