Netcraft Toolbar
Fra : Per Nielsen

Dato : 27-05-05 07:54

Jeg ved ikke om det er den helt rigtige gruppe, ellers må i lige gelejde
mig. Er der nogen der kender lidt til Netcraft toolbar, og evt. har godt
eller dårligt at sige om den?

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=22322

"Ud over anti-phishing, indeholder "Netcraft Toolbar", som den meget
originalt er blevet døbt, et værktøj til risikovurdering af hjemmesider.
Derudover kan man se, i hvilket land en bestemt hjemmeside hører hjemme, og
hvor populært det pågældende site er."

http://toolbar.netcraft.com/

Fra : John

Dato : 30-05-05 17:58

"Per Nielsen" skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kender lidt til Netcraft toolbar

Åbenbart ikke, Per :)

> og evt. har godt eller dårligt at sige om den?

C-Net:
http://www.download.com/Netcraft-Toolbar/3000-2378_4-10395151.html?tag=lst-0-1

Har også kigget på den, samt dette program:
http://www.snapfiles.com/get/phishguard.html

og dette:
http://www.download.com/ProcessGuard/3000-2239_4-10356311.html?tag=lst-0-1

Meen... Google pusler vist også med noget... og Bill har en ny IE i gryden,
såee... jeg har besluttet at vende skråen og vente lidt :)

Mvh John

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-05-05 18:26

John wrote:
> Åbenbart ikke, Per :)

Næææh, men det tager jeg nu ikke så tungt

> C-Net:
> http://www.download.com/Netcraft-Toolbar/3000-2378_4-10395151.html?tag=lst-0-1

Jeg synes også det sløvede lidt, så det er afinstalleret igen.

> [...]
> Meen... Google pusler vist også med noget... og Bill har en ny IE i
> gryden, såee... jeg har besluttet at vende skråen og vente lidt :)

Me too. Jeg har installeret Firefox Deer Park Alpha 1. Fungerer udmærket,
bortset fra at jeg har fået en ca. 3 cm bjælke forneden under statuslinjen,
hvor der står:

<menu id="eSwitchLocales_menu"