blinklyslampen lyser mærkeligt?
Fra : Allan jørgensen

Dato : 31-05-01 22:22

jeg var lige ude og trille en tur her til aften og det var dejligt lige
indtil jeg fandt et eller andet som den ikke skal gøre. når jeg slap gassen
i 2-3 gear ved 8000 omd så begyndte blinklyslampen at smålyse og den gjorde
det kun mellem 7-8000 omd gik jeg højere kom det stadigvæk mellem 7-8000omd
og kun når jeg slap gassen og ved konstant gas, ikke ved aceleration. yderst
mærkeligt.jeg fik ikke prøvet 4-5 og 6 gear pga. farten hvad kan det
være (går selv ud fra vibrationer der forplanter sig et eller andet sted
hvor der er en løs forbindelse eller hur)

--
-- Allan(FZR600US)

Fra : Armand

Dato : 02-06-01 00:05

Allan jørgensen <allan.c.jorgensen@get2net.dk> skrev i en
> [...]
> .....(går selv ud fra vibrationer der forplanter sig et eller andet
sted
> hvor der er en løs forbindelse eller hur)

Jup!

Søg, og du skal finde!

--
Armand.

Fra : Allan jørgensen

Dato : 05-06-01 22:03

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Allan jørgensen <allan.c.jorgensen@get2net.dk> skrev i en
> lige
> gassen
>
> Jup!
> Søg, og du skal finde!

ja, så fik jeg en aha-oplevelse ude på motorvejen idag da jeg ved overnævnte
omd.-tal opdagede at mit forreste venstre blinklys lyste samtidigt med
blinklyslampen og ved en rasteplads fandt jeg ud af at den venstre
bagblinker også lyser med.
så er jeg da kommet tættere på fejlen, men om det er i blinklysene, eller om
det er i lednings nettet jeg skal kigge ? hmmmen måske har jeg en ide om de
u-originale blinklys foran er synderen(tynde ledninger) men hvorfor lyser
den så også bag!!!.

Allan(fzr600us)som ikke har meget forstand på fejlsøgning i mc-elektriske
dingenoter

Fra : Biker Mike

Dato : 06-06-01 15:50

? hmmmen måske har jeg en ide om de
> u-originale blinklys foran er synderen(tynde ledninger) men hvorfor lyser
> den så også bag!!!.

De er parallelt forbundne i samme side, derfor vil en evt fejl ofte vise sig
på dem begge, jeg tror nu ikke at det er de uoriginale blinklys som har
skylden med mindre at fejlen er opstået umiddelbart efter udskiftningen, men
man kan da altid lige kontrollere om der er ordentligt stel til dem, det
skader ikke, Prøv at checkke dit blinkrelæ og forbindelserne til og fra
det samt kontakten på styret, og følg ledningerne mens du kikker efter
sammensmeltede / kortsluttede ledninger.

Hilsen Michael

Fra : Allan jørgensen

Dato : 06-06-01 15:49

Biker Mike <dko12134@vip.cybercity.dk> skrev i en
> [...]
> det samt kontakten på styret, og følg ledningerne mens du kikker efter
> sammensmeltede / kortsluttede ledninger.

ja det har jeg lige fået fortalt af en kammi, som mente at det helt sikkert
var kontakten pga. vibrationerne der har rystet et eller andet løst derinde.
så den vil jeg først tjekke, den er selvfølgelig også nemmere at komme til
end ledningerne

Allan(fzr600us)som lige skal skilles ad i venstre greb og have nyt
koblingskabel inden ferien