Ladelampe lyser ved elforbrug
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 26-05-05 21:21

Konebilen (Golf 2 1,6D) er bekundt at lyse i ladelampen under kørsel. Nogle
gange blinker den lige en gang når man tænder lyset. Andre gange lyser den
permanent eller nærmest flimre.

Jeg tænker med det samme stelforbindelse, men de store forbindelser fra
batteri til karrosse og gearkasse ser fine ud.

Nogen af jer der har oplevet noget lignende eller har et godt forslag?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 26-05-05 22:02

Det må være over min sengetid.

Jeg der er lampen for forvamning der lyser og ikke ladelampen....

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 26-05-05 22:23

For datan da en gang vrøvl....Jeg går i seng.

Kort fortalt: Golf2, 1.6D, forvamelampe, lys ved forbryg, træt, på vej i
seng.

M.v.h. Ole Fredzz

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 26-05-05 23:25

Ole Frederiksen wrote:
> For datan da en gang vrøvl....Jeg går i seng.
>
> Kort fortalt: Golf2, 1.6D, forvamelampe, lys ved forbryg, træt, på
> vej i seng.

Har oplevet det samme. Forvarmelampe lyser ved elforbrug.
Ved mig var det en dårlig stilforbindelse på generatoren. Symtomerne
forsvandt da jeg trak en stilforbindelse fra generatoren til batteret.

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 19:48

"Ole Frederiksen" <baltzer@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> For datan da en gang vrøvl....Jeg går i seng.
>
> Kort fortalt: Golf2, 1.6D, forvamelampe, lys ved forbryg, træt, på vej i
> seng.

Tjek det lille kabel der går til generatoren, stikket kan være faldet af
(eller ledningen knækket).
Go'nat og sov godt.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Brian Olsen

Dato : 27-05-05 10:09

hej
Har lige bøvlet med dårlig stel i min peugoet. Alt så fint nok ud. men da
jeg skilte det hele ad og rensede og smurte forsvandt alle problemer.

mvh.
B.O.