Motorydelse på Skoda 1.9TDI fra 99.. Hvor ~
Fra : Jan Jensen

Dato : 26-05-05 20:42

Hejsa

Jeg er ved at kigge efter en anden bil til min campingvogn.
Jeg har lidt kig på en Skoda 1.9TDI 90HK. Men hvor finder man nogle
tekniske data på motorydelsen.

Har været på google og skoda.dk uden held...

Kan hogen hjælpe.

--
Jan Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-05 21:02

> Jeg er ved at kigge efter en anden bil til min campingvogn.
> Jeg har lidt kig på en Skoda 1.9TDI 90HK. Men hvor finder man nogle
> tekniske data på motorydelsen.

90 Hk TDI findes i forskellige afskygninger.

Men sådan en fætter yder typisk 210 Nm ved 1900 rpm, de 90 Hk nåes ved 3700
rpm.
Den går 20 km/l hvis den køres med mådehold,18 km/l burde ikke være noget
problem, selv med lidt frisk kørsel.

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

..

Fra : Per Sørensen

Dato : 26-05-05 21:02

Du kan se lidt mere her:

http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=2418

mvh Per Sørensen
Tidligere 90hk seat leon med samme motor, og nu 110hk Seat Toledo

news9c91hs1gpqkkefb40ab3k0931tgkcv17@4ax.com...

Fra : claus b. p.

Dato : 27-05-05 09:29

"Jan Jensen" <jan@pchospital.dk> wrote in message
> [...]
> tekniske data på motorydelsen.
>
> Har været på google og skoda.dk uden held...

Det er en VW motor, så prøv at søge efter det.

/Claus

Fra : Kim Kristensen

Dato : 27-05-05 10:15

> [...]
> tekniske data på motorydelsen.
>
> Har været på google og skoda.dk uden held...

Hvis kurverne er en hjælp er der nogle før og efter her
http://www.superchips.co.uk/curves/vagtd90.pdf

Med venlig hilsen Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-05-05 10:32

Kim Kristensen skriver:

> Hvis kurverne er en hjælp er der nogle før og efter her
> http://www.superchips.co.uk/curves/vagtd90.pdf

Udemærket side.

Så fandt jeg kurver på min 105HK

Klaus