CBR 600 lakeringer - version 3, nu med dat~
Fra : MKS - 74

Dato : 26-05-05 20:31

Jeg har øget funktionaliteten yderligere en smule, således at det nu
er muligt at se datablade på de enkelte årgange :

http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Jacob Larsen

Dato : 31-05-05 16:33

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> wrote in message
> Jeg har øget funktionaliteten yderligere en smule,
> således at det nu er muligt at se datablade på de enkelte
> [...]

Hvad er der sket med din side? Jeg ville lige tjekke en farvekombination,
men siden lader ikke til at virke mere.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : MKS - 74

Dato : 31-05-05 16:39

On Tue, 31 May 2005 17:33:05 +0200, "Jacob Larsen"
<jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> wrote:

>Hvad er der sket med din side? Jeg ville lige tjekke en farvekombination,
>men siden lader ikke til at virke mere.

Den kan muligvis ha' været midlertidigt nede (hostet hos Tiscali og
ikke hos mig selv), jeg ved det ikke, men den virker da fint lige
nu?!?

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Jacob Larsen

Dato : 31-05-05 16:55

> [...]
> Tiscali og
> ikke hos mig selv), jeg ved det ikke, men den virker da

Ok, jeg brugte først linket: http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600farver/
Hvilket har virket, men nu giver en 404.

Da jeg så prøvede http://home.tiscali.dk/isl21043/ fik jeg en halvfærdig
udgave, hvor billederne ikke virkede. Derfor troede jeg at der var noget
galt. Jeg havde ikke lige fattet, at du havde flyttet siden, fordi jeg
brugte et bookmark.

Undskyld forstyrrelsen.

Jeg har desuden fået set den kombination, jeg ville.

Fra : Armand

Dato : 31-05-05 19:37

Jacob Larsen wrote:

> Ok, jeg brugte først linket: http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600farver/
> Hvilket har virket, men nu giver en 404.
> Undskyld forstyrrelsen.
>
> Jeg har desuden fået set den kombination, jeg ville.

- - - - Som er??

--
Armand.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 31-05-05 20:50

> - - - - Som er??

Jeg ville bare se hvordan den sorte/grå 92'er så ud, idet jeg har læst en
annonce uden billede. Derudover ville jeg sikre mig at cykler med farvekoden
NH196K er 92'ere hvilket også er tilfældet.