Nissan Skyline i danmark
Fra : Christian

Dato : 26-05-05 20:10

Hejsa jeg så en Nissan Skyline igår på sjælland (nær gørslev) nåde ikke og
se om den havde danske plader.

Er her nogle som kender den og ved om ejeren har en hjemmeside da den var
rimelig sprød !!!

Christian

Fra : John Sahl

Dato : 26-05-05 20:21

Christian wrote:
> Hejsa jeg så en Nissan Skyline igår på sjælland (nær gørslev) nåde
> ikke og se om den havde danske plader.
>
> Er her nogle som kender den og ved om ejeren har en hjemmeside da den
> var rimelig sprød !!!

Du kunne jo fortælle hvad farve den havde, så var der rimelig stor
chance
for at vi kunne fortælle dig hvem der ejer den hvis den er fra DK

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Thomas

Dato : 26-05-05 20:55

> Hejsa jeg så en Nissan Skyline igår på sjælland (nær gørslev) nåde
> ikke og se om den havde danske plader.
>
> Er her nogle som kender den og ved om ejeren har en hjemmeside da den
> var rimelig sprød !!!

Kim importerer dem til Danmark. Han er så vidt jeg ved den eneste der har
betalt for den dyre godkendelse og fået bilerne synet i Danmark. Find ham
på:
http://www.autowerke.dk/

--
Thomas Krath

Fra : Casper R

Dato : 26-05-05 20:58

> Hejsa jeg så en Nissan Skyline igår på sjælland (nær gørslev) nåde ikke og
> se om den havde danske plader.

Hvis det var en blå R34 med "yokohama" i forruden var den ikke dansk..
--

/CasperR
/89' RST

Fra : John Sahl

Dato : 26-05-05 21:03

Casper R wrote:
> Hvis det var en blå R34 med "yokohama" i forruden var den ikke dansk..

Nej, men det er ejeren da om ikke andet

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 26-05-05 21:22

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in

> Nej, men det er ejeren da om ikke andet

Ja dansk og dansk, meget kan man sige.
Men det er jo ikke hans egne biler han tøffer rundt i, de har samme nr.
plade de 2 jeg har set ham i. Men ja Skylinen er ret fed, kørte ved
siden af ham i forgårs aftes i køge, og tro mig den larmer når han
jokker på gassen.

Fra : Thomas

Dato : 26-05-05 21:58

> Men det er jo ikke hans egne biler han tøffer rundt i

Hvorfor tror du ikke det?

> de har samme
> nr. plade de 2 jeg har set ham i.

Og?

--
Thomas Krath

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-05-05 22:10

> Hvorfor tror du ikke det?

Måske fordi der bliver sagt offentligt, at det er lånte biler..

(Men man skal jo ikke tro på alt, hvad man hører)

/Jan W Nielsen

Fra : Christian

Dato : 26-05-05 22:14

Den var blå med sort (kulfiber) motorhjelm og fælgene var guld farvet.

Fra : John Sahl

Dato : 26-05-05 23:15

Christian wrote:
> Den var blå med sort (kulfiber) motorhjelm og fælgene var guld farvet.

Det har været Nicolas Kiesa du har set så..

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-06-05 15:29

On Thu, 26 May 2005 21:09:33 +0200, "Christian"
<Christianpoulsen86fjerndette@hotmail.com> wrote:

> [...]
>se om den havde danske plader.
>
>Er her nogle som kender den og ved om ejeren har en hjemmeside da den var

Der kører også en gul en rundt derovre som tit holder i Vejle :P. Tror
at jeg vil fedte mig ind hos ejeren og spørge lidt ind til den hvis at
han da ikke bare slår mig ned fordi at han tror at jeg ude er på at
nakke hams bil :D. Men kunne sq godt tænke mig lige at se hvad det er
for en af dem. Men sq lidt utroligt at en skyline står i 240-250K uden
afgift her i landet. Det hænger jo på ingen måde sammen.
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas

Dato : 20-06-05 09:36

> for en af dem. Men sq lidt utroligt at en skyline står i 240-250K uden
> afgift her i landet. Det hænger jo på ingen måde sammen.

Hvem siger da det??

--
Thomas Krath

Fra : Casper R

Dato : 20-06-05 17:40

HEy

> Hvem siger da det??

Hmm hvis de gør det er der da noget der skummer fløden for VILDT på dem
hahah.
En ok 32 skal gerne koste omkring 100...
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Thomas

Dato : 21-06-05 18:30

> Hmm hvis de gør det er der da noget der skummer fløden for VILDT på
> dem hahah.

Ja helt enig - det passer ikke med priserne i Tyskland og UK.

--
Thomas Krath

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-06-05 00:48

On Mon, 20 Jun 2005 10:36:15 +0200, "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com>
wrote:

>Hvem siger da det??

Sidder her med et Wmax med en skyline der har stået ejeren i 250K uden
afgift. Men stadig så kommer de jo til at koste en mindre herregård når
at skattefar har været der og flået i ens mulvarp.

Sådane en R33 GTR eller R34 GTR må da koste hvad, 300-500 med dansk
afgift hvis at det overhovedet kan gøre det?
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas

Dato : 24-06-05 16:56

> Sådane en R33 GTR eller R34 GTR må da koste hvad, 300-500 med dansk
> afgift hvis at det overhovedet kan gøre det?

En R33 GTR koster omkr. 400 tkr. på DK plader. En R32 GTR omkr. 250-300
tkr. En R34 er der svjv. ikke indregistreret noget eksemplar af endnu.
Priserne i Vmax skal du lige tage m. et gran.

Læs mere her:
http://www.autowerke.dk/

--
Thomas Krath