sløv optræk
Fra : preben nielsen

Dato : 26-05-05 19:47

Har en aprilia sonic(30 kmt) som jeg har skiftet udstødning på da den var
gået til.Købte en top performances powered og fjernede begrænsning.Men nu
synes jeg den er blevet sløvere med at komme op i fart.Skal jeg prøve,at
sætte lettere ruller på eller tungere(standard er vist 5 gram).Skal lige
siges at det eneste der er lavet ved den er ringen er fjernet.

Fra : RepsaC_

Dato : 26-05-05 21:10

"preben nielsen" <preben-nielsen@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sætte lettere ruller på eller tungere(standard er vist 5 gram).Skal lige
> siges at det eneste der er lavet ved den er ringen er fjernet.

Hej
Prøv at sætte lettere ruller i (3,5 gr) og strammere fjedre i den bagerste
kobling.
Det gør at scooteren får flere omderjninger inden den starter og bliver
hurtigere i optrækket.
/Casper

Fra : Mikkel Lund

Dato : 26-05-05 21:34

> [...]
> sætte lettere ruller på eller tungere(standard er vist 5 gram).Skal lige
> siges at det eneste der er lavet ved den er ringen er fjernet.

Tror du kan have indstillet din karburator. Indsugning og tomgang.

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Henning Lund

Dato : 27-05-05 20:39

Mikkel Lund skrev:

> Tror du kan have indstillet din karburator. Indsugning og tomgang.

Pjat, det eneste en TP Powered kan gøre i sjældne tilfælde, er at der
evt skal en anelse lettere ruller i, i 9 ud af 10 tilfælde skal intet
ændres.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg