RC bil og perlemor/harlekin lak :)
Fra : Unlimited

Dato : 26-05-05 19:33

Hejsa..

Er faldet over en lille 1:10 rc nitro monstertruck.
Efter de første 20 styrt er overstået, skal jeg have et nyt cover til bilen.
Men det skal males først. Hvor får jeg malet sådan nogen småting med
perlemor eller harlekin lak uden det koster en formue ?
Jeg mener, det er jo ikke nødvendigt at bruge 3 liter lak til at male bilen.

Skulle måske også lige huske at sige det skal være i storkøbenhavn.. Eller
ihvertfald på sjælland :)

/F

Fra : John Sahl

Dato : 26-05-05 19:55

Unlimited wrote:
> Efter de første 20 styrt er overstået, skal jeg have et nyt cover til
> bilen. Men det skal males først. Hvor får jeg malet sådan nogen
> småting med perlemor eller harlekin lak uden det koster en formue ?

Smut ud til en autolakerer og spørg om det kan komme med
næste gang han maler en bil i den farve du ønsker?

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Claus Fabritius

Dato : 30-05-05 07:13

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> perlemor eller harlekin lak uden det koster en formue ?
> Jeg mener, det er jo ikke nødvendigt at bruge 3 liter lak til at male

Du kunne prøve med neglelak. Det burde kunne fås i de ønskede farver, og mon
ikke kæresten kan hjælpe med at ligge farven på :)
--
Claus Fabritius

Watch out where, the huskies go,
and don't you eat no yellow snow