Ny køler på grafikkort... og hv
Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-05-05 08:58

Lige et halvdumt spørgsmål :)

Jeg overvejer lidt at købe et Club3D GeForce 6600GT som set på

Men det får lidt tæv for at larme.
Hvis jeg vil skifte køleren på det, er det så bare at købe en tilfældig
low-noise standardblæser og smide på istedet (i samme størrelse
naturligvis) eller er der noget avanceret halløj ved det sidder på et
grafikkort?

Er der evt. et andet kort jeg ikke bør snyde mig selv for at kigge på også?
I prisnivauet omkring 1300kr.
jeg er mest til nVidia kort, uden helt at vide hvorfor. Tror det mest
bare er vanetænkning. Måske ATI har noget spændende?

Den primære grund til jeg skal have nyt kort er at San Andreas kommer
her i næste måned, og det skal helst bare køre optimalt (indenfor en
rimelig økonomisk grænse dog:) så der kommer mit nuværende GF4 Ti4200
nok til kort.

Mit bundkort er SiS baseret. Jeg læste i en anden tråd at det kunne give
problemer med 6600GT kort. Er det problemer begrænset til Half Life
eller er det generelle problemer?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-05-05 11:19

Robert Eriksen skrev:

> Men det får lidt tæv for at larme.
> Hvis jeg vil skifte køleren på det, er det så bare at købe en
> tilfældig low-noise standardblæser og smide på istedet (i samme

Køb en Zalman VF700-CU:

Den har fået gode kommentarer med på vejen ifb. med GF 6600GT

Fra : FF

Dato : 26-05-05 23:43

Prøv lige at Google "Expertool"..Det program bruger jeg på en POW 6600Gt og
det virker..
Meget lav støj..