Honda Dylan 125
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 26-05-05 07:01

Hej Gruppe.
En kolega har en Dylan 125. Den er begyndt at sætte ud 2 til 6 gange
dagligt. Der er ikke noget mønster i hvornår den gør det. Nogle gange efter
2 km andre gange efter 20 km.
Den har været til doktoren men de kan ikke rigtig finde noget >
Forøvrigt begyndte problemerne efter et service ! !
Jeg er absolut ikke ekspert, men jeg har en ide om et eller andet afbrydder
benzinen. Efter et stop kan den straks startes normalt.
Har i et bud.
Mvh Jens Rasmussen

Fra : Kenny.

Dato : 27-05-05 18:27

Hejsa.

Har selv en Honda Sky der gjorde det samme,
kunne køre lange ture uden der var noget men
kunne så risikere at køre et lille smut ned til
bageren og gå ud 2-3 gange. Stod den så et par
minutter startede den fint igen.

Jeg gjorde det jeg pillede kabouratoren af
og blæste dyser igennem og rensede den godt.
Det viste sig at være lidt fugt eller skidt, for efter
den tur har jeg nu kørt snart 5000 km. uden så meget
som et enkelt stop.

Ved så ikke om det kan være det samme med den Dylan,
men det var da et forsøg værd og er under alle omstændigheder
en god ting at gøre en gang imellem.

Håber det virker

Kenny.