Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Ati Radeon VIVO
Fra : Simon D. Hansen

Dato : 31-05-01 21:57

Hej Gruppe

Som skrevet i tidligere indlæg har en af mine venner lige købt et Radeon
VIVO.

Udover det problem, som tidligere beskrevet, er der en lille ting mere.

Når man pooter computeren kører kortet 800X600 i 50Hz indtil det når ind
i Windows. Når det når Windows ryger det i den indstilling man har sat
det til der.

Er det noget det bare gør, eller ka man på en eller anden måde,
indstille sig fra det?
--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Frank Hahn

Dato : 31-05-01 22:06

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> wrote in message
> [...]
> det til der.

> Er det noget det bare gør, eller ka man på en eller anden måde,

Tag avancerede indstillinger for opløsningssetup til skærmen.
Derunder er der en tab, der hedder displays eller skærme.
Der slår du Video-out fra (altså tv-skærm) og så slipper du for 50Hz'ene

/Frank

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 31-05-01 22:32

Frank Hahn wrote:

> Der slår du Video-out fra (altså tv-skærm) og så slipper du for 50Hz'ene

Det er slået fra, men hver gang man booter kører det indtil man når Windows.
Det er som om det er standard på kortet, at begge ting er åbne.

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 01-06-01 00:37

Det er det også. En mulighed er at pille tv-out kablet ud når det ikke
skal bruges.

Mvh. Henrik