Han glemte hjelmen..
Fra : Anders Houmark

Dato : 25-05-05 23:46

Nu er det ikke for at rippe op i diskussionen omkring hjelmbrug eller ej,
men jeg faldt tilfældigvis over dette billede af en person som ikke bar
hjelm da han styrtede.
Det er et billede af ansigtet og det er en smule blodigt, så nu er du
advaret.
http://www.gsxr.com/showthread.php?t=3677&page=1&pp=10

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Eg Egemarke

Dato : 26-05-05 09:23

Han har sq da været utroligt heldig..... Det der vokser sammen igen en dag !
Og hans bike er heller ikke smadret til ukendelighed

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-05-05 10:17

Eg Egemarke wrote:
> Han har sq da været utroligt heldig..... Det der vokser sammen igen
> en dag ! Og hans bike er heller ikke smadret til ukendelighed

Jeg synes alligevel det lyder pænt voldsomt det her: "suffered- broke upper
an lower eye socket in 3 places now have 2 titanium plates in my face" ...
Vidste ikke at man kunne brække øje-soklen uden at dø eller tage voldsom
skade af det.. Det er alligevel ret tæt på hjernen.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk