PGO Hot 50 fejl på lader?
Fra : KED

Dato : 31-05-01 21:42

Jeg er igang med at istandsætte en PGO Hot 50. Den lader tilsyneladende ikke
på batteriet, men spændingen på lyset varierer i styrke 11 - 13 volt, når
den får lidt gas, hvilket tyder på at lades fra motoren. Er der en laderelæ
eller sådan noget på denne model der evt. kan være defekt. Kan der evt. være
fejl på spændingsrelæet, hvis en forlygtepære går futter resten af og der
kommer en overspænding på lyset på over 16 volt. Der er ingen problemer med
styrken på blik, bremselys, horn. Vi har checket ledningsnettet for fejl,
men fandt ingen. Er nogen der har et bud på en mulig fejlkilde?

På forhånd tak

Stefan
stefan@post.cybercity.dk

Fra : RpR

Dato : 01-06-01 06:23

> [...]
> styrken på blik, bremselys, horn. Vi har checket ledningsnettet for fejl,
> men fandt ingen. Er nogen der har et bud på en mulig fejlkilde?

Måske er batteriet defekt?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : KED

Dato : 05-06-01 00:08

Det tror jeg ikke for jeg kan lade det op med autoladeren og så virker det
fint indtil jeg har køret en længere tur, så er der kun strøm til bliklys og
horn, men ikke til selvstarter.!

Stefan

Fra : RpR

Dato : 05-06-01 12:58

> [...]
> fint indtil jeg har køret en længere tur, så er der kun strøm til bliklys

Jå, så er der jo næsten kun startermotoren tilbage!