Den bedste alarm til omkring 4000???? Hjæl~
Fra : Esben B?ll

Dato : 25-05-05 22:00

Alarm til Corolla GSI fra 1997

Hej alle.
Nu har jeg lige købt sådan en fin lille bil og så vil jeg nødig have
nogen skal sjæle den.
Så defor vil jeg gerne havo monteret en alarm.

Jeg aner ikke noget om alarmer men vil gerne have at den skal kunne:
Slår alarm hvis noget forsøger at bryde bilen op..
Slår alarm hvis der bliver knust en rude.
kunne låse dørene op med fjernbetjeningen

Og hvis det kan fås til rigmelige penge

Automatisk/manuel lukning af vinduerne når alarmen slåes til.
oplåsning af bagage rummet
Fjernbetjent motorstart... lidt sjov må man godt

Nå men jeg håber at kunne nøjes med ca 4000 inkl montering.

Håber nogen har en ide hvad jeg skal vælge.
Og måske kender et godt værksted her på fyn som kan lave tingene
ordenligt

MVH Esben