E-mail til forkert modtager
Fra : Viggo

Dato : 25-05-05 21:22

Outlook 2003.
Jeg sendte i dag en korrekt adresseret e-mail til person 1, men person 2
sendte den lidt efter retur, da hun kunne se, den ikke var til hende.
Jeg har kikket grundigt på den og kan ikke finde fejl ! Jeg har endnu ikke
fået at vide, om person 1 også fik den. Hvad kan der være sket.
--

Vh
Viggo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-05-05 21:40

Den 25-05-05 22.21 skrev Viggo følgende:

> [...]
> Jeg har kikket grundigt på den og kan ikke finde fejl ! Jeg har endnu ikke
> fået at vide, om person 1 også fik den. Hvad kan der være sket.

Mon ikke du simpelthen har skrevet forkert adresse i til-feltet, eller
du har fået oplyst en forkert adresse af person 1. Jeg får indimellem
den slags, de ryger også tilbage med en pæn forklaring om, at de er
sendt til den forkerte.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk historiens vingesus.

Fra : Viggo

Dato : 26-05-05 08:31

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk historiens vingesus.

Tak for svaret - men nej, adressen var rigtig, og på den tilbagesendte stod
der den rigtige adresse og ikke andre. Den blev sendt samtidig med en e-mail
til person 2, men det skulle jo da nødig have indflydelse.
--

Vh
Viggo