Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart 707..
Fra : Mathias

Dato : 25-05-05 19:41

Hey

Subj. kan købes i Bilka for 1479,-
Synes I det er et godt tilbud/kamera til de penge?

På forhånd tak!

-Mathias

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 25-05-05 21:04

"Mathias" <baggadapFJERN_DETTE@hotmail.com> wrote in message
> Hey
>
> Subj. kan købes i Bilka for 1479,-
> Synes I det er et godt tilbud/kamera til de penge?
>

> På forhånd tak!
>
> -Mathias

Hej
Tjah.....

Prøv selv at se her:
http://www.dpreview.com/reviews/hpr707/page10.asp

hilsen jesper

Fra : Lasse Elmer

Dato : 26-05-05 06:54

Det synes jeg det er. Vi har et og vores erfaringer er:

Det er yderst nemt at bruge og har alligevel en del instillingsmuligheder.
Det er selvfølgelig beregnet som et "point and click" kamera, men som sådan
gør det sit arbejde rigtigt godt. Farverne er pæne og skarpheden er fin. Det
har en rigtig god funktion til at fjerne røde øjne, som virker på tre ud af
fire billeder, så du undgår at bruge tid på det bagefter.

Det forvrænger lidt i horisonten hvis du har zoomet helt ind, men det er
ikke værre end at det er til at leve med. Et lille irretationsmoment er, at
det kun husker dato og klokkeslet i et kvarter når batteriet løber ud. Så du
kommer nok til at stille det af og til hvis du køber dette kamera.

Så alt i alt: Som familie kamera er det et fremragende køb til prisen. Alle
(næsten) kan tage gode fotos til albumment med HP 707. Der er en afløser på
gaden (HP R717) med lidt flere pixels, men også til en højere pris.

Håber det hjalp dig lidt.

Lasse Elmer

Fra : Mathias

Dato : 26-05-05 10:34

Mange tak for Jeres svar!

Har nu fundet ud af, at HP kameraet nok har for dårlig video efter min smag.
Hvad skal jeg mon kigge efter hvis jeg helst vil have 640x480@20-30 fps til
de samme penge (ca 1500 kr) ?

På forhånd tak!

-Mathias

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 26-05-05 22:29

> Mange tak for Jeres svar!
>
> Har nu fundet ud af, at HP kameraet nok har for dårlig video efter min
> [...]

Hej igen.
Nu strammmer du den!

Måske Canon A510 - men det er vist kun 4 Mpix.

Se i øvrigt tråden fra d. 24.05
.....Det bedste digitalkamera til 2.500,-

hilsen Jesper