Fly rejse til kreta.
Fra : Henrik

Dato : 25-05-05 19:16

Hvilke flyselskab er den billigst at rejse med til kreta.
i september mdr.

mvh

Henrik.

Fra : Henrik

Dato : 25-05-05 19:22

Glæmte lige at det kune rejsen der ned og hjem kun fly billetter.Vil selv
bestille hotel der nede.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 25-05-05 19:34

Henrik <røv@tiscali.dk> skrev:
>Glæmte lige at det kune rejsen der
>ned og hjem kun fly billetter.Vil selv
>bestille hotel der nede.
>"Henrik" <røv@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>.news.tele.dk...

Internettet eller søg på flypriser på fdmtravel.dk, det er her du
finder de rigtige priser, Mærsk har også lavet et samarbejde med
Olympus airways så prøv også under maersk.dk. 30 min. på nettet
kan spare dig for mange penge, især hvis du rejser fra Sjælland.

--
thomas pb

Fra : BTG

Dato : 25-05-05 20:09

Hejsa!

Og ikke at forglemme Sterling - flyver direkte til Chania ( i
modsætning til de fleste andre lavprisselskaber).

Mvh.
Karsten

Fra : Erik Larsen

Dato : 20-06-05 20:23

--
Hej Henrik.
Du kan med fordel bestille flybilletter hos Apollorejser. Såfremt