Puch Maxi K vil ikke starte
Fra : LeGoKraN

Dato : 25-05-05 17:33

Hej Alle!

På vej på arbejde i dag gik min Puch Maxi død. Den kørte utroligt langsomt
nogle hundrede meter, og derefter gik den helt i stå. Jeg blev nød til at
trække resten af vejen (heldigvis ikke så langt), da jeg så kom ud fra
arbejde ville jeg prøve at starte, men den vil simpelthen ikke noget. Jeg
fyldte benzin på her i dag, så tænkte på om den eventuelt kunne være
druknet?

Jeg tog tændrøret af, og det så ud som om at den ikke fik benzin.

Nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen

LeGoKraN

Fra : Mikkel Lund

Dato : 25-05-05 17:37

LeGoKraN wrote:
> [...]
> druknet?
>
> Jeg tog tændrøret af, og det så ud som om at den ikke fik benzin.

Benzin filteret vil jeg tro!

Hilsen Mikkel

Fra : Kludder

Dato : 26-05-05 17:57

"LeGoKraN" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> druknet?
>
> Jeg tog tændrøret af, og det så ud som om at den ikke fik benzin.

Hejsa.. Snavs i kaburatoren eller svømmeren som har sat sig fast oppe,Den
lukker,for bezin tilførslen, når den er oppe.. Det var lidt af de oversager
til jeg havde start problemer. de få gange jeg har haft det, det er jo en
Puch..