Vare ikke leveret
Fra : Ham Selv

Dato : 25-05-05 17:08

Ja vi kørte 120km hver vej for at handle i en bestemt forretning (sex
shop:P)

Varende vi skulle have var så ikke på lager DVS noget var men størstedelen
ikke
Vi bestilte og batalte med det samme også ville det blive sendt
portofrit til mig

Det er nu 14 dage siden og jeg har modtaget ca det halve vel og mærke
af en forkert model/udstyrspakke Da den ikek svare til den vi havde kikket

Ville høre hvordan jeg står .. varen var lovet leveret i sidste uge og det
hele er her ikke endnu
Kan jeg ikek kræve at hele handlen går retur og jeg få mine kr igen =?

Erik Andersen
OZ3BTO