Familiefilm med små Ufoer
Fra : Christian Kruse

Dato : 25-05-05 16:03

For mange år siden kan jeg huske at jeg så en god familiefilm med nogle små
ufoer. Det var sådan set en lille ufo familie som kom på besøg på jorden.
Jeg kan ikke huske titel på den, men jeg kan huske små begivenheder i
filmen.

To ufoer lander i en bygning som skal reves ned og ufo moren er gravid som
derfor finder ufo far cola dåser til hende som han skære ham og giver til
hende via et transportbånd.

Da moren har født de små ufoer lærer hun dem at flyve ved at de skubber dem
ud af trappen så de i panik lærer at flyve.

På et tidspunkt angriber den gale ejendomsmængler ufo far med en økse og
resten af familie finder en tabt hjulkapsel så han kan få en ny krop.

Ejendomsmængler antænder bygning så den brander ned, men ufo familie kommer
tilbage med hele deres familie på onkler og tanter og bygger huset på et
døgn.

Af og til lader ufo moren op i stik kontakt og får dermed ekstra strøm.

Jeg håber at disse brudstykker af information er nok for at nogle kan
genkende filmen da jeg godt kunne tænke mig at se den igen. Jeg kan bare
ikke huske title desværre.

Christian Kruse

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-05-05 16:09

"Christian Kruse" <nuclear75@hotmail.com> writes:

> For mange år siden kan jeg huske at jeg så en god familiefilm med nogle små
> ufoer. Det var sådan set en lille ufo familie som kom på besøg på jorden.

Det er "Miraklet på 8. gade" / "Batteries not included":

http://axelmusic.dk/productDetails/3259190391796
http://imdb.com/title/tt0092494/

--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Christian Kruse

Dato : 25-05-05 16:22

Det var godt nok hurtigt - Du er en guttermand

med venlig hilsen

christian kruse

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-05-05 16:35

"Christian Kruse" <nuclear75@hotmail.com> writes:

> Det var godt nok hurtigt - Du er en guttermand

Fandt den i øvrigt lige til £5.99 på play.com. Og det er et godt og
solidt sted at købe film, kan jeg tilføje.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 25-05-05 17:16

> Fandt den i øvrigt lige til £5.99 på play.com. Og det er et godt og
> solidt sted at købe film, kan jeg tilføje.

Det er en god pris, men desværre kan jeg ikke lige greje om den har danske
undertekster. Nogen der kan opklare det?
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-05-05 08:26

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er en god pris, men desværre kan jeg ikke lige greje om den har danske
> undertekster. Nogen der kan opklare det?

Hvis du vil være sikker på danske undertekster, så er den her omend noget
dyrere:
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=32471

Mvh
Benjamin

Fra : Martin Helbo

Dato : 25-05-05 21:00

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Fandt den i øvrigt lige til £5.99 på play.com. Og det er et godt og
> solidt sted at købe film, kan jeg tilføje.

Kommer der told og moms på fra Play??

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-05-05 21:19

"Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> writes:

> Kommer der told og moms på fra Play??

£6 er vist under bagatelgrænsen, men ellers gør der i teorien. Jeg har
vist oplevet det en enkelt gang på 20-30 forsendelser.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg sagde ikke, at han var et røvhul. Jeg
The RockBear. ((^)) sagde, at jeg synes, han er et røvhul, og

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 26-05-05 08:01

> £6 er vist under bagatelgrænsen, men ellers gør der i teorien. Jeg har
> vist oplevet det en enkelt gang på 20-30 forsendelser.

Bestiller du kun en film af gangen så??? Tænker bare på at de har nogle ok
tilbud, hvor man skal købe mere end en film af gangen.

mvh. Brian

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-05-05 09:50

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> writes:

> Bestiller du kun en film af gangen så??? Tænker bare på at de har nogle ok
> tilbud, hvor man skal købe mere end en film af gangen.

Næh. Jeg har bare bestilt løs. Hænder det, at der skal betales, så er
det selvfølgelig irriterende, men det må man tage med. Jeg har intet
imod told og moms, men Postens sjofle gebyr er noget griseri.

> mvh. Brian

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 25-05-05 17:14

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Det er "Miraklet på 8. gade" / "Batteries not included":

Og det er en dejlig lille film med fantastiske effekter, filmens alder taget
i betragtning. Og så er både den altid gode Jessica Tandy og hendes
real-life husband Hume Cronyn med, og de spiller virkelig godt sammen!
Musikken er også god - James Horner, såvidt jeg husker.