Tyverialarm til Mercedes E 220 CDI fra 199~
Fra : Peter Sindrup

Dato : 25-05-05 15:37

Hej Gruppe,

Efter at jeg i nat har haft "fornøjelsen" af at have ubudne gæster i min
bil, der syntes de havde mere brug for min autoradio, jakke og solbriller,
end jeg selv har, er jeg naturligvis kommer til at tænke på at det ville
være en god ide med en alarm - specielt set i lyset af, at indbruddet skete
mindre end 10 meter fra mit soveværelsesvindue.

Er der nogen der ved om man kan få en standard tyverialarm til min bil, der
kan monteres uden at skille bilen totalt ad. Altså uden at lave for mange
operative indgreb i bilens installationer.
(Der er *ikke* behov for startspærre, da bilen er født med det)

På forhånd mange tak

Peter

Fra : Jim

Dato : 25-05-05 16:47

"Peter Sindrup" <nospamnews@psi.avic.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lave for mange operative indgreb i bilens installationer.
> (Der er *ikke* behov for startspærre, da bilen er født med det)

Jeg så for mange år siden en demonstration af en alarm, som var udstyret
med rumsencor.
Jeg kan ikke huske, hvad den hed, måske noget med Viper.

J.

Fra : Jim

Dato : 25-05-05 16:48

> [...]
> lave for mange operative indgreb i bilens installationer.
> (Der er *ikke* behov for startspærre, da bilen er født med det)

Her var den. http://www.evosoft.dk/

Mvh. J.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 25-05-05 19:19

Jim wrote:

> Her var den. http://www.evosoft.dk/

Sejt hvis man kunne kombinere med tågesikring :)
http://falcksecuritas.dk/sikring-5/produkter-2/tagesikring.htm

Fra : Jim

Dato : 25-05-05 20:19

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sejt hvis man kunne kombinere med tågesikring :)
> http://falcksecuritas.dk/sikring-5/produkter-2/tagesikring.htm

Indenfor eller udenfor bilen? ;0)

J.

Fra : Steen F.

Dato : 25-05-05 22:33

Lars L. Hansen wrote:
> Sejt hvis man kunne kombinere med tågesikring :)
> http://falcksecuritas.dk/sikring-5/produkter-2/tagesikring.htm

Der findes biltyverianlæg med tågesikring. I Tyskland i hvert fald.
MVH Steen