Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
opstart uden skærm
Fra : th

Dato : 25-05-05 15:33

Jeg har en pc, som gerne skulle stå og køre af sig selv uden hardware
tilsluttet. Den bliver så fjernstyret. Mit problem er så at jeg ikke kan
starte computeren uden en skærm tilsluttet. Det går fint uden mus og
tastetur. Jeg har i BIOS sat den til at den ikke skal stoppe ved fejl (Hatl
on errors). Computeren starter normalt med et lille "bip" og så begynder den
at loade, men nå der ingen skærm er siger den ingeting og tænker lidt,
hvorefter den stopper med at lave noget. jeg har prøvet at låne et andet
grafik kort og her kunne pc'en fint starte op uden skærm, så jeg kunne tænke
at det var grafikkortet. nogen idé til hvad jeg kan gøre for at få mit eget
netkort til at funke'?

Bundkort: ABIT-BE6
Graffikkort: Creative Labs Graphic Blaster (CT6710)

Håber i kan hjælpe

VH
TH

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-05 15:37

th skrev:

> har prøvet at låne et andet grafik kort og her kunne pc'en fint
> starte op uden skærm, så jeg kunne tænke at det var grafikkortet.

Hvad med at sætte et andet grafikkort i?
- Du bruger det jo ikke til noget særligt alligevel

Fra : th

Dato : 25-05-05 15:45

jeg har ikke noget andet grafikkort...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-05 19:21

th skrev:

> jeg har ikke noget andet grafikkort...

Grafikkort er ikke dyre, når ikke der stilles særlige krav til ydelse.
Hvilket kort virkede det med?

Og lige et link til dig:

Fra : Repzak

Dato : 26-05-05 10:11

"th" <thjulstad@esbyerg.bunet.dk> wrote in message
> [...]
> tænke
> at det var grafikkortet. nogen idé til hvad jeg kan gøre for at få mit

hvad med uden grafikkort ?

Kasper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-05-05 11:22

Repzak skrev:

> hvad med uden grafikkort ?

Jeg har endnu ikke oplevet en maskine der starter op uden grafikkort.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-05-05 11:27

Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg har endnu ikke oplevet en maskine der starter op uden grafikkort.

Nej heller ikke her.

--
MVH.
N_B_DK