Aldrig mere Tsvansen
Fra : Ham Selv

Dato : 25-05-05 13:53

Ja le ford skulle jo have nyt batteri kom jeg frem til
Well det måtte thansen da være billige med .... NOT 698kr for et batteri
på 45ampære samt 30 kr for "polsko" som iøvrigt ikke holder

Heldigvis havde jeg ikke andet som 300kr på mig så ville kikke ind sener
for at hente et batt.
Konen skulle så i harald nyborg og der ser jeg 55ampære batt til 225kr ..
At købe
Well så manglede jeg stadig polsko .. dem havde det lokale værksted et sæt
af til en 20er

Nu kan forden så starte igen uden hjælp :))

OZ3BTO

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-05-05 14:17

Ham Selv wrote:
> [...]
> af til en 20er
>
> Nu kan forden så starte igen uden hjælp :))

Det er jo godt, HN har altså også Ford polsko #6844.

Jeg hælder nu stadig til at man til en vis grad får hvad man betaler for og bløder de
1000kr ud på et Varta-Silver batteri når mit gamle yuasa engang dør.
Jeg har også skulet til HN's billige batterier :)

Mvh
Roberto

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 25-05-05 16:09

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse > Jeg hælder nu stadig
til at man til en vis grad får hvad man betaler for og bløder de
> 1000kr ud på et Varta-Silver batteri når mit gamle yuasa engang dør.
> Jeg har også skulet til HN's billige batterier :)

Det kan jeg godt forstå, for en auto-pusher betaler ikke mere end 330,- incl
gebyr for det Varta, hos Varta, jeg ved det for jeg handler til indkøbspris.
Hvis jeg ikke gjorde det, blev det til et H.Skrald ;).

Fra : Mikkel Lund

Dato : 25-05-05 14:42

Ham Selv wrote:
> [...]
> af til en 20er
>
> Nu kan forden så starte igen uden hjælp :))

Nu er Ah jo ikke alt man betaler for når, man købet batt!!!
F.eks. har momentan udladning også stor betydning, især nå det er koldt.

Hilsen Mikkel (der også har HN batt i dytten)

Fra : Ham Selv

Dato : 25-05-05 16:57

"Mikkel Lund" <mmlu03_no@spam_control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er Ah jo ikke alt man betaler for når, man købet batt!!!
> F.eks. har momentan udladning også stor betydning, især nå det er koldt.
>
> Hilsen Mikkel (der også har HN batt i dytten)

Ja skulle det blive så koldt at batt ikk vil starte så har jeg min
200krs start booster iøvrigt også købt ved HN ... så der er stadig
langt op til de 1000kr et "ordentlig" varta koster

OZ3BTO