Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkalde digitale billeder - hvor?
Fra : -USH-

Dato : 25-05-05 11:56

Hej gruppe

Jeg har nogle digitalbilleder som jeg gerne vil have fremkaldt som
papirbilleder. Da der er en del skal det helst ikke være for dyrt. Kan I
anbefale et sted enten i nærheden af Taastrup eller på nettet hvor man kan
få fremkaldt digitale billeder til en rimelig pris?

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Martin

Dato : 25-05-05 12:04

> [...]
> anbefale et sted enten i nærheden af Taastrup eller på nettet hvor man kan
> få fremkaldt digitale billeder til en rimelig pris?

Føtex (www.fotex.dk). Startgebyr kr 19,95 og kr 1,00 pr billede (10x15).
Kvaliteten plejer at være OK.

/Martin

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-05-05 12:53

-USH- wrote:
> hvor man kan få fremkaldt digitale billeder til en rimelig pris?

Det er så et af de meget ofte stillede spørgsmål her i gruppen - så det er
en godt ide, at kigge lidt tilbage i gruppen.

Der er bl.a. en tråd om emnet den 19/5.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : -USH-

Dato : 25-05-05 16:33

Jan Vestergaard skrev:
> Det er så et af de meget ofte stillede spørgsmål her i gruppen - så
> det er en godt ide, at kigge lidt tilbage i gruppen.
>
> Der er bl.a. en tråd om emnet den 19/5.

Ups. Jeg troede at ofte stillede spørgsmål var hvilket kamera man skulle
købe . Desværre kan jeg ikke lige finde den tråd du henviser til, tror
ikke den er startet den 19/5. Lidt googling hjalp heller ikke for hele maj
måned.
--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-05-05 17:24

> Ups. Jeg troede at ofte stillede spørgsmål var hvilket kamera man
> skulle købe .

Det er så et andet afdem

> Desværre kan jeg ikke lige finde den tråd du
> henviser til, tror ikke den er startet den 19/5. Lidt googling hjalp
> heller ikke for hele maj måned.

19/5 12:43 - startet af Morten S Hansen med subject: Bedste fremkaldelse af
digitalbilleder

Men ellers er føtex, Kvickly, Bilka og lign. gode bud på billeder til
rimelige priser.

Og der er en lille oversigt her:

http://www.digifotopriser.dk/

Fra : -USH-

Dato : 27-05-05 22:20

Jan Vestergaard skrev:

> 19/5 12:43 - startet af Morten S Hansen med subject: Bedste
> fremkaldelse af digitalbilleder

Der var den jo. Hm. Jeg må vel have overset den. Tak.

> Men ellers er føtex, Kvickly, Bilka og lign. gode bud på billeder til
> rimelige priser.
>
> Og der er en lille oversigt her:
>
> http://www.digifotopriser.dk/

Den side er jo guld værd... eller penge i hvert fald.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-