Lotus Notes - hvordan?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 25-05-05 12:03

En god veninde er ansat i en kommune hvis
mailprogram er Lotus Notes.

Er det virkelig rigtigt at man i det program ikke
kan indstille linjelængder til automatisk ombrydning
efter et antal tegn forinden afsendelsen (som i
Outlook Express) - i stedet for som man tit ser:
at afsenderen af en mail har brugt tvungent linjeskift
som på en fortidig skrivemaskine?

Er spørgsmålet forstået?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 25-05-05 20:18

Jørgen Grandt skrev:
> [...]
> Outlook Express) - i stedet for som man tit ser:
> at afsenderen af en mail har brugt tvungent linjeskift

Jeg bruger også Lotus Notes på arbejde og den klipper ved 72 tegn.
Jeg kan prøve at se hvordan den skal sættes op.

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-05-05 20:05

Lars Raaby skrev:

> Jeg bruger også Lotus Notes på arbejde og den klipper ved 72 tegn.
> Jeg kan prøve at se hvordan den skal sættes op.

Jeg kunne ikke finde hvor det kan laves om.

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 26-05-05 23:18

Lars Raaby skrev:

> Jeg kunne ikke finde hvor det kan laves om.

Nej, vel! Jeg besøgte min veninde på jobbet og kiggede hende
over skulderen et øjeblik. Jeg fandt heller ingen opsætning eller
indstillinger som kunne bruges. Men tak for dit forsøg.

Tilbage er vel så at håbe at hun og alle andre undlader at bruge
tvunget linjeskift i e-mails ...

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk

Fra : Per Riber

Dato : 28-05-05 19:13

Wed, 25 May 2005 13:02:58 +0200 skrev Jørgen Grandt
<UnstableOn@Cable.dk>:

>Er det virkelig rigtigt at man i det program ikke
>kan indstille linjelængder til automatisk ombrydning
>efter et antal tegn forinden afsendelsen (som i
>Outlook Express) - i stedet for som man tit ser:

Nej, det er ikke korrekt. Man kan i det mindste justere
linielængde for internetstyle-messages i Notes
R6.5.2-klienten, som jeg anvender på mit arbejde.

File->Preferences->User preferences->mail->internet...

mvh Per