Nogen der kan anbefale et sted at få skift~
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-05-05 10:08

Hej NG.

Kender nogen til et godt værksted i københavnsområdet hvor man kan
komme med egne dæk og få dem skiftet? (uden at de vil have en arm for
det, fordi de er fornærmede over man ikke vil købe deres dæk til
absurde overpriser)

Mvh.
Jesper
CB900F ´03

Fra : Rene Joergensen

Dato : 25-05-05 10:42

Jesper Nielsen <jesper.bram@gmail.com> wrote:

> [...]
> komme med egne dæk og få dem skiftet? (uden at de vil have en arm for
> det, fordi de er fornærmede over man ikke vil købe deres dæk til

Det kommer jo an på hvad du betragter som en arm.

Skan-X på Amager skifter for 150,- incl afbalancering hvis du selv
kommer med fælg og dæk.

Ved ikke om de også kan afmontere hjulet, men jeg tvivler.

--
-René

Fra : Kim Persson

Dato : 25-05-05 13:29

> Skan-X på Amager skifter for 150,- incl afbalancering hvis du selv
> kommer med fælg og dæk.
>
> Ved ikke om de også kan afmontere hjulet, men jeg tvivler.

Det gør de ikke. Kan jo nok godt, men VIL ikke

//Kim

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 10:43

> [...]
>komme med egne dæk og få dem skiftet? (uden at de vil have en arm for
>det, fordi de er fornærmede over man ikke vil købe deres dæk til

Søborg mc, Generatorvej 33, 2730 Herlev tager alm. timepris.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Ronni Jensen

Dato : 25-05-05 10:41

> [...]
> komme med egne dæk og få dem skiftet? (uden at de vil have en arm for
> det, fordi de er fornærmede over man ikke vil købe deres dæk til

Søborg MC gør det for 100,- mener jeg det er, uanset om du bare kommer med
løst fælg eller om du kommer med hele MC'en.

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F