Mazda MPV 2000 2.0i udstødning?
Fra : Kasper S Nielsen

Dato : 25-05-05 10:06

Hej

Jeg er i den ubehagelige situation, at min udstødning synger på sidste vers.

Hvad er værre, er at både Euromaster og QuickPot meddeler at de ikke kan
skaffe udstødning til denne model.

Jeg kørte så omkring Mazda, og de vil have 4500 + montering for
udstødningen, såfremt Katalysatoren ikke er i stykker

Er der nogen der ved hvor man evt. kan købe den slags billigere?

Links ?

Det må gerne være Sverige / Tyskland eller lign, det er jeg ligeglad
med, bare jeg kan spare lidt på det....jeg synes 4500 er LIGE i
overkanten hvis jeg skal være ærlig....

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-05-05 10:22

Kasper S Nielsen wrote:

> [...]
>
> Det må gerne være Sverige / Tyskland eller lign, det er jeg ligeglad
> med, bare jeg kan spare lidt på det....jeg synes 4500 er LIGE i

Få lavet en hos one two pipe.

Mvh
Roberto

Fra : Kasper S Nielsen

Dato : 25-05-05 11:11

> Få lavet en hos one two pipe.

Jeg synes ikke lige de har til Mazda MPV på deres side.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-05-05 11:15

Kasper S Nielsen wrote:

> Jeg synes ikke lige de har til Mazda MPV på deres side.

Prøv at ringe til dem :)

Mvh
Roberto