Er der stemning for det ?
Fra : Myt

Dato : 24-05-05 22:48

Hej i gruppen

Hvis det er muligt, og uden jeg kommer på kant med nogen, er der så stemning
for jeg ligger en masse billeder på min hjemmeside af dele til Aprilia, det
er de der eksploderede tegninger. Ind til nu, så har jeg kun til Aprilia, og
jeg ved ikke om jeg kan få fat i andre mærker. Men kan jeg uden at få nogen
på nakken for det, gerne ligge dem ud på min hjemmeside, hvis der er
stemning for det, ellers gider jeg ikke. Det skulle være muligt at få alle
tegninger fra modeller fra 98 og op til nu.

Myt

Fra : Mikkel Lund

Dato : 25-05-05 07:16

Myt wrote:
> [...]
> stemning for det, ellers gider jeg ikke. Det skulle være muligt at få alle
> tegninger fra modeller fra 98 og op til nu.

Hej

Lyder da som en god ide, men tjek lige copyrigths på den bog du vil
scanne, ik

Hilsen Mikkel

Fra : Myt

Dato : 25-05-05 07:24

> Hej
>
> Lyder da som en god ide, men tjek lige copyrigths på den bog du vil
> scanne, ik
>
> Hilsen Mikkel

Det er nu ikke en bog, det er en cd, måske flere, men klart, jeg ligger ikke
noget ud hvis jeg ikke får lov, derfor skrev jeg som gjorde

Myt

Fra : Jon Mørch

Dato : 25-05-05 16:51

Rigtig god ide - hvis det er lovligt..

Takker for initiativet.

/Jon

Fra : RepsaC_

Dato : 25-05-05 17:00

> Det er nu ikke en bog, det er en cd, måske flere, men klart, jeg ligger
ikke
> noget ud hvis jeg ikke får lov, derfor skrev jeg som gjorde
>
> Myt

FEDT, bare up med dem.
/Casper

Fra : Myt

Dato : 26-05-05 10:26

> [...]
> hvis der er stemning for det, ellers gider jeg ikke. Det skulle være
> muligt at få alle tegninger fra modeller fra 98 og op til nu.

Jeg har lige fået besked fra Aprilia Importøren angående deres tegninger,
dem må jeg gerne bruge, bare jeg ikke ændre i dem, så det vil jeg gøre. Jeg
skal nok komme med en url når resultatet er klar
Så mon ikke jeg får samme besked fra de andre ?

Hvem har i øvrigt importen af Yamaha ?

Myt