IE crasher ved afvikling af <bgsound>
Fra : lars

Dato : 24-05-05 22:44

hej NG

jeg er ved at lave et hjemmeside udkast til en musiker ven..
dette kan ses her http://www.mariusthomsen.dk

Ønsker man musik kan man vælge i højre-menuen hvor der er linket
til et popup vindue, således får man også teksten med..

Men IE crasher når da jeg afprøvede det.. også efter et par
genstart's..

Har nogen en forklaring, eller er det bare mit system der er
skruet forkert sammen..?

Mvh Lars Bach

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 25-05-05 03:26

lars wrote:

> Har nogen en forklaring, eller er det bare mit system der er
> skruet forkert sammen..?

Du har følgende kode for meget i din popup:

--
Benny

Fra : lars

Dato : 25-05-05 19:29

> Du har følgende kode for meget i din popup:

Hehe.. doh.. det havde jeg sgi ikke lige set.. for heftig Ctrl+C
Ctrl+V måske.. tak for det..

Med Venlig Hilsen Lars

Fra : jopa

Dato : 25-05-05 19:03

lars skriblede bla:

> Har nogen en forklaring, eller er det bare mit system der er
> skruet forkert sammen..?

Fungerer perfekt her
2MB forbindelse og IE 6

--