Importerer account til mail ??
Fra : Tom

Dato : 24-05-05 22:26

Kan det virkeligt passe at jeg IKKE kan importere alle mine 18 accounts til
mail, fra entrourage.. Uden at skulle skrive dem ind manuelt ??
Tom

PS
Hvis det kan lade sig gøre.. Uden at gøre det manuelt, så fortæl mig
venligst hvordan !
På forhånd tak..

Fra : nospam

Dato : 24-05-05 23:59

> Kan det virkeligt passe at jeg IKKE kan importere alle mine 18 accounts til
> mail, fra entrourage.. Uden at skulle skrive dem ind manuelt ??

Hvad er der galt med Entourage?

mvh Mikael Kern

Fra : Tom

Dato : 25-05-05 14:05

Ikke noget, tænkte bare at jeg ville prøve apples eget mail .app
Det kunne jo være at jeg blev positivt overrasket..
Det bliver jeg sikkert også, hvis jeg bare kunne importere..
Mail accountsne, altså..
Tom

Fra : Thomas Schmidt

Dato : 27-05-05 21:39

Hej Mikael,

Uha, der er meget

Spøg til side. Da jeg til dagligt arbejder i et reklamebureau har vi en del
korrektur-flow pr. mail (pdf-filer m.v) som vi gemmer xx antal dage.
Problemet er bare at Entourage går i ged, når man mailbasen rammer 2gb.

Med mail ligger ens mappestruktur (mappenavne) i filer for sig selv og kan
lægges "off-line" (flyttes væk og senere lægges ind igen, med at lægge filen
tilbage i strukturen).

Hilsen Thomas

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 29-05-05 15:45

> Spøg til side. Da jeg til dagligt arbejder i et reklamebureau har vi en del
> korrektur-flow pr. mail (pdf-filer m.v) som vi gemmer xx antal dage.
> Problemet er bare at Entourage går i ged, når man mailbasen rammer 2gb.

Lav er regel, der flytter attachements til den ønskede mappe og derefter
sletter attachements i Entourage

mvh Mikael Kern