Hvor kan "The Real Book - Volume 1" købes?
Fra : A

Dato : 24-05-05 21:46

Hej NG.

Der er tale om følgende real book:

The Real Book - Volume 1 Sixth Edition For All C Instruments. Fake Book
(Includes melody line and chords). Size 8.5x11 inches. 512 pages. Published
by Hal Leonard. (240221)

http://www.sheetmusicplus.com/a/item.html?id=12585&item=5384241

Altså den real book, der stammer fra eleverne på Berklee College i 60'erne -
og nu udgives under Hal Leonard.

Kan denne købes i Danmark? Hvis ja, hvor?
Sagen er den, at jeg vil ønske mig den til gave.
Hvis ikke i Danmark, så i EU da?

Jeg har googlet lidt uden resultat, men hvis jeg ikke har kigget ordentligt
efter, modtager jeg gerne anvisninger til en bedre søgning.

På forhand tak
Anders

PS: Svar venligst i gruppen

Fra : Astrid

Dato : 24-05-05 23:24

A wrote:

> [...]
> (Includes melody line and chords). Size 8.5x11 inches. 512 pages. Published

Jeg købte min i Jazz-kælderen www.jazzmusic.dk. Den ligger Skindergade
19 i København. Det er nu ikke en kælder mere, men ligger i høj stue-højde.

Med venlig hilsen Astrid

Fra : A

Dato : 25-05-05 20:48

Astrid wrote:
> Jeg købte min i Jazz-kælderen www.jazzmusic.dk. Den ligger Skindergade
> 19 i København. Det er nu ikke en kælder mere, men ligger i høj
> stue-højde.

Okay. Tak for hurtigt svar - jeg vil kontakte dem. Jeg modtager gerne andre
muligheder her i gruppen - mht. muligheden af, at den kan fås billigere
andetsteds...

Anders

Fra : A

Dato : 26-05-05 12:05

> Okay. Tak for hurtigt svar - jeg vil kontakte dem. Jeg modtager gerne
> andre muligheder her i gruppen - mht. muligheden af, at den kan fås
> billigere andetsteds...

Jeg har nu fundet www.danmusik.dk, der forhandler bogen. Prisen er 450 kr +
levering (ved ikke hvad leveringsomkostningerne bliver).

Anders

Fra : A

Dato : 03-06-05 11:06

A wrote:
> [...]
>
> Altså den real book, der stammer fra eleverne på Berklee College i
> 60'erne - og nu udgives under Hal Leonard.

Man kunne måske forledes til at tro, at jeg talte om den ulovlige
"undergrunds"-udgave af den omtalte bog. Men, som det også fremgår, leder
jeg efter den helt lovlige udgave, der udgives af forlaget Hal Leonard, der
altså har fået styr på alle copyright-problemerne, som gjorde de tidligere
udgaver ulovlige. Det ville jeg lige præcisere, da folk umiddelbart antager,
at man leder efter den ulovlige, gamle udgave.

Anders