GS500E skiftet luftfilter stopper klikken ~
Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 24-05-05 21:26

Hej.

*juhuu* Har fået skiftet luftfilter, en større operation da tanken sku
"af" (Kunne godt løftes og vippes lidt til siden). Før dette døjede jeg
med klik lyde i motoren og en "hvisken" fra toppen af
cylindren/udstødnings enden...
Og så hakkede den lidt i det når den sku trække fra 7k rpm og opefter...

Men nu hvisker den næsten kun, tikken er næsten ophørt, men hvorfor?
(Efter en lang tud kunne jeg godt høre den lød en MEGET lille smule som
en diesel bil

Stolt som jeg var kørte jeg straks en lang tur (læs: tullerede rundt i
villa kvarteret næsten ik engang for hurtigt!) men på et tidspunkt kunne
jeg mærke at min kobling blev "slap" dvs. den sku trykkes til sidst helt
ind til håndtaget før der skete noget? Jeg frygtede straks det værste,
men da jeg kom hjem, tjekkede jeg først at jeg ikke havde sat tanken
oven på koblings kablet da det går lige under tanken, det så ikke sådan
ud, men tjekkede så skruen til at stramme kablet, den var gået løs
(efter 5000km sker det pludselig?). *pyha*

Mikael.

Fra : Hekto

Dato : 24-05-05 23:05

In article <42938d86$0$79466$14726298@news.sunsite.dk>,
mikjo@websigners.dk says...
> Men nu hvisker den næsten kun, tikken er næsten ophørt, men hvorfor?

??? ... tjaaaaa .... noget med for fed blanding måske???
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650