Yamaha FS1 pris?
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 24-05-05 20:54

Hej.
Jeg har haft en Yamaha(4gear) stående i +10år.Da den blev stillet i hi var
næsten alt blevet forcromet men den sidste tur var en vinter dag med salt på
vejen og her ca. 10år efter alt meget rusten.Der er et rimeligt stort tun
på.
Hvad kan man forlange for sådan en knallert?

Har også masse af forcromede dele som aldrig har været
monteret,motordækseler og andre dele(kan ikke huske hvad jeg har men kan
findes ud af hvis der skulle være interresse)
Har også et nymalet stel(hvid pulver lakering)og en adskilt motor.
Er der stadig interresse for FS1`eren?
Mvh Søren

Fra : Allan Riise

Dato : 24-05-05 21:20

"Søren Jacobsen" <Cool@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> findes ud af hvis der skulle være interresse)
> Har også et nymalet stel(hvid pulver lakering)og en adskilt motor.

Ja, der er stadig en intersse for FS1, og prisen, tjaaee, fra 3000.- og
op...

--
Allan Riise

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 25-05-05 08:45

"Allan Riise" skrev:

> Ja, der er stadig en intersse for FS1, og prisen, tjaaee, fra 3000.- og
> op...

Hmm... Hvor kommer du fra?
På Vestsjælland, hvor jeg kommer fra, er priserne styrtdykket på FS1'erne,
efter plasticknallerterne osvertog markedet. I dag koster de ikke en daddel,
og den skal godt nok være pæn, hvis man skal indkassere 3kkr!
Jeg har selv et pænt eksemplar at stå, som jeg har haft alle mine ungdomsår,
og jeg kan ikke se nogen idé i at sælge den nu, da jeg ikke kan få halvt så
meget for den, som den er værd for mig bare at have stående.

--
Psycho Cowboy
Yamaha FS1 4-gear DX