Liste over begrænsninger
Fra : Mikkel Lund

Dato : 24-05-05 20:51

Hej

Jeg har lavet en liste over begræsninger på danske scootere, så man
efter behov kan slå det op. Men jeg er selvfølgeligt færdig, og jeg kan
heller ikke blive det uden jer. Jeg vil meget gerne hvis I kigge forbi
http://www.control.auc.dk/~mmlu03/moped/limit.htm
og verificered eller kom med ændringer til de informationer der er på siden.

Hilsen Mikkel

Fra : Allan Riise

Dato : 24-05-05 21:21

"Mikkel Lund" <mmlu03_no@spam_control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.control.auc.dk/~mmlu03/moped/limit.htm
> og verificered eller kom med ændringer til de informationer der er på

Derbi Senda R 45'er
Udstødning og Karburator!

--
Allan Riise

Fra : Mikkel Lund

Dato : 24-05-05 21:35

Allan Riise wrote:
> "Mikkel Lund" <mmlu03_no@spam_control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Derbi Senda R 45'er
> Udstødning og Karburator!

okay, skrevet på

Fra : RepsaC_

Dato : 24-05-05 21:46

> [...]
> http://www.control.auc.dk/~mmlu03/moped/limit.htm
> og verificered eller kom med ændringer til de informationer der er på

Aprilia Area 51
Udstødning, vario
/CAsper

Fra : Mikkel Lund

Dato : 24-05-05 22:37

"RepsaC_" <capstardk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mikkel Lund" <mmlu03_no@spam_control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> siden.

> Aprilia Area 51
> Udstødning, vario
> /CAsper

Done, takker

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Thomas B

Dato : 25-05-05 18:54

"Mikkel Lund" <mmlu03FJERN@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> "RepsaC_" <capstardk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Peugeot Squab. Udstødning og variator

Suzuiki katana lc ..min den gammle fra 1999. Var plomberet i forrøret med en
skive helt oppe ved cylinderen.

mvh. Thomas

Fra : Mikkel Lund

Dato : 25-05-05 19:38

Thomas B wrote:
> [...]
>

> Peugeot Squab. Udstødning og variator
>
> Suzuiki katana lc ..min den gammle fra 1999. Var plomberet i forrøret med en

Done, og tak, det er rigtigt godt med feedback

hilsen Mikkel

Fra : Ulf

Dato : 25-05-05 23:06

Mikkel Lund <mmlu03_no@spam_control.auc.dk> wrote in message news:<4294c616$0$79453$14726298@news.sunsite.dk>...

> Done, og tak, det er rigtigt godt med feedback
>
> hilsen Mikkel

En cpi popcorn er alså også begrænset i udstødningen.. (Katalysatoren
gør en stor modstand )

+

At der på en Cpi hussar 45 er monteret et mindre gasspjæld, end på en
30'er hussar.

Nogle PGO Comet'er er begrænset med gliderøret..

Skriv lige også om Gilera Stalker:

Begrænsninger..

Plade i membran
2 skiver i vario
Blindrør

Fra : Mikkel Lund

Dato : 26-05-05 00:04

> [...]
> gør en stor modstand )
>
> +
>
> At der på en Cpi hussar 45 er monteret et mindre gasspjæld, end på en

Øhh sådan?

> Nogle PGO Comet'er er begrænset med gliderøret..

ok
> Skriv lige også om Gilera Stalker:
>
> Begrænsninger..
>

> Plade i membran
> 2 skiver i vario
> Blindrør

Done

hilsen Mikkel

Fra : Myt

Dato : 26-05-05 00:28

> [...]
> http://www.control.auc.dk/~mmlu03/moped/limit.htm
> og verificered eller kom med ændringer til de informationer der er på

Aprilia Rally AC 1998 Udstødning og vario

Myt

Fra : Mikkel Lund

Dato : 26-05-05 01:24

Myt wrote:
> "Mikkel Lund" <mmlu03_no@spam_control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Aprilia Rally AC 1998 Udstødning og vario
>
> Myt

Done og takker

Hilsen Mikkel

Fra : Kai Gustafson

Dato : 24-06-05 15:05

Hej !

Er der nogen der har noget på hvordan den nye CPI GTR er begrænset.

Hilsen Kai

Fra : Charlotte

Dato : 26-05-05 04:21

Hejsa

Derbi Senda R 2000 model
udstødning( HELE udst.)
Membran
Gearing (altså den den kommer med fra fabrikken)

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Mikkel Lund

Dato : 30-05-05 17:29

"Charlotte" <charlotte@FJERNDETTE5750.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udstødning( HELE udst.)
> Membran
> Gearing (altså den den kommer med fra fabrikken)

Okay,tak

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 26-05-05 17:10

> [...]
> http://www.control.auc.dk/~mmlu03/moped/limit.htm
> og verificered eller kom med ændringer til de informationer der er på

nogen der kan skaffe et billede af begrænsningen i udstødningen på en t-rex
??
for de 2 jeg har eget har da vist så vidt jeg ikke haft nogen ? ANY ?

Fra : Postal

Dato : 27-05-05 13:35

Honda Dax har ikke nogle vario

Men der sidder en plubm i indsugningen..

Fra : Ulf

Dato : 27-05-05 22:30

"Postal" <Postal(slet)@escort-cosworth.dk> wrote in message news:<6uEle.466$tQ3.322@news.get2net.dk>...
> Honda Dax har ikke nogle vario
>
> Men der sidder en plubm i indsugningen..
>

> "Mikkel Lund" <mmlu03_no@spam_control.auc.dk> skrev i en meddelelse

Yamaha fs1

Indsugning
Gearing
Udstødning

Fra : Mikkel Lund

Dato : 30-05-05 17:31

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Postal" <Postal(slet)@escort-cosworth.dk> wrote in message

> Yamaha fs1
>
> Indsugning
> Gearing
> Udstødning

okay, tak

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Mikkel Lund

Dato : 30-05-05 17:29

"Postal" <Postal(slet)@escort-cosworth.dk> skrev i en meddelelse
> Honda Dax har ikke nogle vario
>
> Men der sidder en plubm i indsugningen..
>

> "Mikkel Lund" <mmlu03_no@spam_control.auc.dk> skrev i en meddelelse

Har jeg skrevet den havde det?

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Charlotte

Dato : 03-06-05 17:13

skrev om er altså en 45 kan se du har sat den som en 30´er på
din liste..

Fra : tt hm

Dato : 16-06-05 09:49

Undskyld men den scooter du kalder for Proma Legal har du et
billed af sådan en? for den gad jeg sku godt at se.
ER du ikke klar over at en Proma Legal er en Udstødning.

Og så lige den Honda Visio, der mangler et N, det heder Honda
Vision.

Mvh